Diesel: 60 KM, 69KM, 90 KM
Moderator: Moderatorzy
Diesel: 60 KM, 69KM, 90 KM
Witam W dziale kupię/sprzedam/zamienię napisałem już info, że szukam diesla w Mk7
A teraz chciałem się Was zapytać co sądzicie o tych 3 silnikach, jak w temacie. Czy żywotność tych silników jest zbliżona do siebie, czy raczej zamulony 1.8D (60 KM) z racji tego, że nie jest "popychany" turbem, to większe przebiegi robi. I jak spalanie?
Czy to prawda, że ten turbo bez coolera (69 KM) pali więcej od tego z coolerem (90 KM)?
Jak z awaryjnością?
No ile więcej spala TD od zwykłego? Mam doświadczenie z tym zwykłym 60 KM i wiem, że spala to koło 5,0 litrów, w mieście może do 6... A TD?
Zapraszam do dyskusji i proszę o uwagi co wybrać
pzdr
TDiesel
A teraz chciałem się Was zapytać co sądzicie o tych 3 silnikach, jak w temacie. Czy żywotność tych silników jest zbliżona do siebie, czy raczej zamulony 1.8D (60 KM) z racji tego, że nie jest "popychany" turbem, to większe przebiegi robi. I jak spalanie?
Czy to prawda, że ten turbo bez coolera (69 KM) pali więcej od tego z coolerem (90 KM)?
Jak z awaryjnością?
No ile więcej spala TD od zwykłego? Mam doświadczenie z tym zwykłym 60 KM i wiem, że spala to koło 5,0 litrów, w mieście może do 6... A TD?
Zapraszam do dyskusji i proszę o uwagi co wybrać
pzdr
TDiesel
O czesc TDiesel a jednak essi.
To powiem cos od siebie:
zwykly nie pali prawie w ogole (5 literkow starczy)
1.8 rubo bez IC nie jedzie a pali czasami wiecej jak 90 PS
1.8 TD 90 PS sam bym takiego chcial. No i latwiej trafic Ghie .
Zycze powodzenia w szukaniu
PS. Jak chcesz z niemiec to sie oplaca ale tak min '99 rok czasami 98. No i musis sie liczyc ze jest mniejszy jak VA, chyba ze kombii
Pozdro
To powiem cos od siebie:
zwykly nie pali prawie w ogole (5 literkow starczy)
1.8 rubo bez IC nie jedzie a pali czasami wiecej jak 90 PS
1.8 TD 90 PS sam bym takiego chcial. No i latwiej trafic Ghie .
Zycze powodzenia w szukaniu
PS. Jak chcesz z niemiec to sie oplaca ale tak min '99 rok czasami 98. No i musis sie liczyc ze jest mniejszy jak VA, chyba ze kombii
Pozdro
Ale ten świat mały Witam Kolegę z VU Co do Escorta to wiem, że będzie mniejszy od Viki, ale za to silnik diesel, a jak się ma dostęp do ropki, to w ogóle za darmo się jeździ prawiemikruss pisze:O czesc TDiesel a jednak essi.
To powiem cos od siebie:
zwykly nie pali prawie w ogole (5 literkow starczy)
1.8 rubo bez IC nie jedzie a pali czasami wiecej jak 90 PS
1.8 TD 90 PS sam bym takiego chcial. No i latwiej trafic Ghie .
Zycze powodzenia w szukaniu
PS. Jak chcesz z niemiec to sie oplaca ale tak min '99 rok czasami 98. No i musis sie liczyc ze jest mniejszy jak VA, chyba ze kombii
Pozdro
Co do tego turbo bez IC to wiem - jechałem takim i nie ma prawie różnicy od tego zwykłego - może mocniejszy pod górę jest, ale przyspieszenie prawie to samo No i też właśnie słyszałem, że spala tyle co 90 KM a czasem i więcej, więc odpada.
Natomiast co do rocznika 98, 99, to 2000 euro nie starczy, pewnie pod 3000 będzie podchodzić, a za tą kasę to kupisz już TDI i nie wiem wtedy czy warto.
1,5 ltr to chyba w mieście przy mocnym butowaniu Bo na trasie to chyba nawet 1 ltr różnicy nie ma... Ale TD w 7 ltr po mieście chyba się mieści, co?MARKKO pisze:Powiem krótko bierz TD 90 koni mam zwykłego, zamulacz straszny różnica w spalaniu to max 1.5l na 100 ale różnica w mocy ogromna
mondka za 2000 euro bez problemu wychaczysz ale ... tylko kombi sam myslalem nad takim czyms ale jednak to krowa wielgasna (jak bym trafil 5d to ok) no i jest sporo ciezszy od Essa i 90 PS moze byc malo. Mialem okazje sie przejechac kombikiem TD naszego admina (jest z wrocka) i bardzo fajnie to jechalo, no ale co do spalania to mowil ze roznie, czasami dobije 8 L/100km ale to przy max korkach we Wrocku i z klimą chyba.
Wiem ze 99 rok to ok 2000 euro ale ze wszystkim i tak wyjdzie taniej jak w polsce, nie bedzie to Ghia ale bedzie z klima i elektryką a do polski to zwożą te najtansze a chca ponad 10 tys zl za 99 rok. czasami sie uda wyrwac 97-98 rok do 1500 euro ale musisz bardzo uwazac.
Acha kombi jest tansze od hatchbacka
EDIT
cos ciekawego
http://www.autoscout24.pl/home/index/de ... =2000&zip=
A tak poza tym to jest pare fajnych sztok np. 99 rok kombi za 1500 zl ale nadkola z tyl do roboty
Wiem ze 99 rok to ok 2000 euro ale ze wszystkim i tak wyjdzie taniej jak w polsce, nie bedzie to Ghia ale bedzie z klima i elektryką a do polski to zwożą te najtansze a chca ponad 10 tys zl za 99 rok. czasami sie uda wyrwac 97-98 rok do 1500 euro ale musisz bardzo uwazac.
Acha kombi jest tansze od hatchbacka
EDIT
cos ciekawego
http://www.autoscout24.pl/home/index/de ... =2000&zip=
A tak poza tym to jest pare fajnych sztok np. 99 rok kombi za 1500 zl ale nadkola z tyl do roboty
No dość fajy mikruss Jest wybór spory, ale muszę dokładnie wszystko przeanalizować
A jak Panowie z żywotnością? Wolnossący większe przebiegi robi?
Strasznie mnie denerwuje w Escortach, że licznik jest do 100 tys. km i nigdy niewiadomo która setka leci... Wiadomo idzie rozpoznać, po kierownicy, wnętrzu i ogólnie jak silnik pracuje, ale dzisiaj był Escort na giełdzie - właściciel się przyznał, że ma 300 tys. kierownica mało wyśmigana i chodził jak zegarek, więc ciężko wyczuć.
A jak Panowie z żywotnością? Wolnossący większe przebiegi robi?
Strasznie mnie denerwuje w Escortach, że licznik jest do 100 tys. km i nigdy niewiadomo która setka leci... Wiadomo idzie rozpoznać, po kierownicy, wnętrzu i ogólnie jak silnik pracuje, ale dzisiaj był Escort na giełdzie - właściciel się przyznał, że ma 300 tys. kierownica mało wyśmigana i chodził jak zegarek, więc ciężko wyczuć.
Tutaj się mikruss mylisz - bo już nawet w Mondeo jest sporo aut po 250 i 300 tys., a w Escortach większośc 100 ileśmikruss pisze:Kiery np nie wyczujesz jak jest ze skóry to po 100 tys jest wysmigana. No z przebiegami to roznie, ale w VW-eju to tez nikt nie ma wiecej jak do 200 a maja po 400 tys wiec jak chodzi ladnie nie dymi, zadbany to przebieg mnie w.li
A co do kierownicy, to najlepiej idzie poznać jak jest w oryginale nie obszyta skórą. Przy 200 tys. km powinna jeszcze sporo profilu mieć...
To bardzo możliwe, że ma 230... Normalnie przy 130 tys. jest jeszcze cały profil - bynajmniej nigdzie łysa nie jest.mikruss pisze:moja ma 130 tys i wyglada srednio
No ale troszkę z tematu zeszliśmy:
jak z żywotnością? Czy ktoś orientuje się coś w tym temacie? Czy ten 90 KM 1.8 TD ma twardsze materiały w silniku? Jakie przebiegi robią?