Problem z MKIV 1.4 na gaźniku
Moderator: Moderatorzy
Problem z MKIV 1.4 na gaźniku
Witam.
Nie całe dwa dni temu kupiłem Escorta 1.4 89r. MKIV na gażniku z LPG. Mam pewne pytania:
1) Na trasie nie idzie więcej jak 105km/h na V biegu. Pedał w podłodze i koniec. Dlaczego? Tak być chyba nie powinno?
2) Podczas jazdy głośno jest w aucie i czasami zalatuje gazem. Na biegu jałowym przy zimnym silniku również pachnie gazem.
3) Silnik jest zarzygany zaczynając od góry, a szczególnie w dolnej jego części. Czy to przypadkiem nie będzie uszczelką pod pokrywą zaworową (głowicą). Nie będzie problemu z jej wymianą?
Nie całe dwa dni temu kupiłem Escorta 1.4 89r. MKIV na gażniku z LPG. Mam pewne pytania:
1) Na trasie nie idzie więcej jak 105km/h na V biegu. Pedał w podłodze i koniec. Dlaczego? Tak być chyba nie powinno?
2) Podczas jazdy głośno jest w aucie i czasami zalatuje gazem. Na biegu jałowym przy zimnym silniku również pachnie gazem.
3) Silnik jest zarzygany zaczynając od góry, a szczególnie w dolnej jego części. Czy to przypadkiem nie będzie uszczelką pod pokrywą zaworową (głowicą). Nie będzie problemu z jej wymianą?
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
To dwie różne uszczelki.kris02 pisze:uszczelką pod pokrywą zaworową (głowicą).
Z uszczelką pokrywy zaworowej nie ma problemu ale z uszczelką pod głowicą - jest trochę roboty a jeśli mowa o tej drugiej to dochodzi jeszcze uszczelka pod kolektorem wydechowym i ssącym .
Zacznij od uszczelki pod pokrywą zaworów - umyj silnik i patrz czy coś jeszcze gdzieś cieknie.
Śmierdzi gazem ? - sprawdź uszczelnienie instalacji gazowej -weź pędzelek wode z mydłem i posmaruj wszystkie połączenia gdzie idzie gaz - albo jedź do gazownika on Ci to zrobi szybciej - tyle , że to kosztuje.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
to uszczelka pokrywy zaworów - bardzo częsta przyczyna wycieków.kris02 pisze:Miałem na myśli tą, którą wskazuja strzałki.
A z tym smrodkiem to jeśli nie bedzie wycieków gazu to tylko poprawna regulacja pomoże
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
stary jedz na regulacje masz zle wyregulowany gaz
co do uszczelki pod pokrywa zaworow to wymienia sie ja banalnie, kosztuje grosze (kolo 10 zl) i moze zredukowac nieco ilosc nieprzyjemnych zapachow - lae generalnie nie ma sie co nia specjalnie przejmowac.
po prawidlowym wyregulowaniu na V biegu powinienes spokojnie w okolice co najmniej 140-150km/h dojsc
co do uszczelki pod pokrywa zaworow to wymienia sie ja banalnie, kosztuje grosze (kolo 10 zl) i moze zredukowac nieco ilosc nieprzyjemnych zapachow - lae generalnie nie ma sie co nia specjalnie przejmowac.
po prawidlowym wyregulowaniu na V biegu powinienes spokojnie w okolice co najmniej 140-150km/h dojsc
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
trzeba bylo sie sprobowac wykrecic powiedziec: "Panie ten samochod tyle nie jezdzi !!! poza tym kto o zdrowych zmyslach jechal by 153km/h samochodem, ktory nie przeszedl przegladu i nawet nei ma OC"
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Uszczelką pod pokrywe zaworowa bede miał jutro. Wiec bede sie starał jutro ja wymienic, ale tutaj tkwi mały problem, albo mi sie wydaje. Przed ściagnieciem uszczelki musze sciagnac filtr powietrza - wiadomo. Tylko problem nasuwa sie dalej przy filtrze jest instalacja od gazu (2 rurki poprowadzone), a tykac tego raczej bym nie chciał bo nie wiem co i jak. wiec??
Co do tej prędkości max. Jak skończe robić blachówe i podłoge pojade do gazownika, by go wyregulowac.
Co do tej prędkości max. Jak skończe robić blachówe i podłoge pojade do gazownika, by go wyregulowac.