czy naprawde warto??

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

to w mieście 12 lpg max
a bp do 10l
to mój 1.4 miał winiki podobne ale jakim kopem :mrgreen:
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
darcun4
Posty: 3470
Rejestracja: 22 mar 2005, 20:46
Lokalizacja: Toruń

Post autor: darcun4 »

cidzej pisze:Dareku jak to gdzies pisales juz - jak cos ci nie bangla w aucie to czekasz pare dni az samo przejdzie i masz spokoj - z takim podejsciem to mozna 50% usterek w autach wyleczyć i każde staje sie prawie bezawaryjne
A po kiego .......zaśmiecać to forum ciągłym biadoleniem "Muli,szarpie,faluje" jeżeli wiem,że i tak mu przejdzie,a ja martwiąc się tym muleniem,szarpaniem i falowaniem mam na to wpływ jak halny wiatr na baranie jajca?
Na martwieniu się takimi duperelami to tylko mechanicy zarabiają.
Powtórzę jeszcze raz-W 99% PRZECHODZI SAMO Z CZASEM.
Ford to samochód którego nawet jego konstruktor nie rozumie :mrgreen: czego częstym przykładem są stacje ASO.
ja tez jezdzilem 1,5 roku i czekalem ze w koncu mu przejdzie i se te progi sam zaceruje
Nie trzeba było czekać tak długo.Dopóki jeszcze trzymały,trzeba było zalać płynnym betonem i miał byś wieczne :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
bielu

Post autor: bielu »

panowie nie chce być nie miły...ale może coś na temat?:P:P
Awatar użytkownika
siutek
Posty: 1610
Rejestracja: 08 lip 2007, 01:25
Lokalizacja: toruń/chełmża
Kontakt:

Post autor: siutek »

cidzej, ja taka metode stosowalem, i najpierw padl mi totalnie reduktor - co prawda po pierwszych objawach chodzil jeszcze kilka miechow, potem skrzynia, tez myslalem ze przejdzie :P mylilem sie
jest: Peugeot 206+ 1.4HDI, 2009 | VW Polo 2003 1,4 TDI
był: Mercedes-Benz W168 A170 CDI 2002
był: Nissan Primera P11 Lift 1.6l
był: Escort MK5 1.4l
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

ja chcialem jeszcze w tym temacie zdanie swoje wyglosci :)

mianowicie wlasnie jestem na "świeżo" po ujeżdzaniu 1.3 EFi mk7 sąsiada z bloku i powiem wam wsyzstkim, ktorzy nie mieli doczynienia jeszcze z roznymi wersjami silnikowymi esa, ze niestety ....

... JAK KTOS TWIERDZI, ZE NIE MA ROZNICY W OSIAGACH MIEDZY 1.3 A 1.4 TO CHYBA NA MóZG UPADŁ :!: :!: :!: :!: :!:


1.4 przy 1.3 to zwijacz asfaltu :)

dziekuje :cool:

ps. mowa o 1.4 niezagazowanym, moim :P

ps.2 juz wiem czemu Marek sie tak nabija z 1.3 Adasia
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

powtórzę się 75 to więcej niż 60
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

orioninblue pisze:powtórzę się 75 to więcej niż 60
71 kolego, 71
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

cidzej pisze:71 kolego, 71
różnie podają, ale i tak nie warto modyfikować silnika u biela tylko SWAP wchodzi w grę
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
bielu

Post autor: bielu »

i tylko nad tym sie zastanawiam bo przecież chorym by było modyfikować 1.4 z 91 roku... az na taki genialny pomysł nie wpadłem :P
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

nie podaja roznie tylko podaja nieprecyzyjnie:

1.4 gaźnik i EFi = 75ps
1.4 CFi bez kat. = 73ps
1.4 CFi z kat = 71ps
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
ODPOWIEDZ