Przekładka kokpitu (deski rozdzielczej) z MK VII do MK VI

Moderator: Moderatorzy

matys

Przekładka kokpitu (deski rozdzielczej) z MK VII do MK VI

Post autor: matys »

Po tygodniu pracy stwierdzam że bez zadnych problemów mechanicznych da się zamienic kokpity z MK VI na MKVII.Jest jeden problem z kablami do zegarów ( MKVI-jedna wtyczka, MK VII- wtyczki dwie) ale jest to mozliwe.w załaczniku zdjęcia Essa po "przeszczepie".W razie co słuze pomocą.Pozdrawiam
Załączniki
20-11-06_1202.jpg
21-11-06_0903.jpg
Ostatnio zmieniony 16 sty 2007, 19:54 przez matys, łącznie zmieniany 1 raz.
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

Kiedys próbowałem sie wziasc za taka przeróbke ale Braciak zdazył sprzedac swojego MK VII ;) i niestety nie mogłem tego doswiadczyc :???:

SWIETNA ROBOTA ;)
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23273
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

jeszcze tylko boczki na drzwiach by sie przydaly i bedzie ideal :) Bo boczki drzwiowe tez sa ladniejsze :)

Ale jak narazie i tak juz duzo duzo lepiej wyglada :) Teraz to auto ma jakby z 5 lat mniej :D
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Bosaczek55

Post autor: Bosaczek55 »

ja tez wlasnie chce se zabrac za taka przerobke juz niedlugo...i mam pytanie cz jak robiles ta przekladke to wszystkie kostki Ci pasowaly oprocz tych od zegarow ?? m.in nawiew el.szyb i reszta ??
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4610
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

Jeśli dobrze rozumuję, to z MK VII do MK V też powinna podejść, bo jest identyczna jak w MK VI. Jeśli się mylę to proszę żeby mnie ktoś sprostował :P
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
Quler

Post autor: Quler »

a boczki drzwiowe i panel środkowy (ten gdzie jest dźwignia zmiany biegów i ręczny) pasują z MK VII do MK V/VI ?
Awatar użytkownika
KacpeR
Posty: 962
Rejestracja: 10 lis 2007, 14:13
Lokalizacja: STP - Stąporków
Kontakt:

Post autor: KacpeR »

Tunel pasuje, boczki też, z tym że przy boczkach niewiem jak to jest z uchwytem, ale tam niekoniecznie musi byc dokręcone. Pewne jest to że i klamki wtedy musisz zmienic :P
Quler

Post autor: Quler »

czyli wszystko na 100 pasuje ? bo nie chce się wkopać... kupie wszystko... a tu zonk nie pasi... aha i co z tym zegarem ? jak te wtyczki przerobić ?
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23273
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

trzeba wszystko pociac i polutowac,wiec jak bierzesz to wez wszystko z kostkami i kawalkami kabli
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ODPOWIEDZ