Wpływ na spalanie od śrubki na pompie wtryskowej....

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Wpływ na spalanie od śrubki na pompie wtryskowej....

Post autor: Mikosz »

Witam
Dzisiaj czytając na forum niebieskim dowiedziałem że kręcąć kluczem 16-stka śrubą w kierunku prawej wpływa na mniejsze spalanie a dokręcenie w kierunku śruby na lewo w stronę dźwigienki jest wtedy większe spalanie. Czy to prawda ??
Ja dzisiaj odkręciłem tak że sruba pojechała w prawo. (na starym zdjeciu widać bardziej w lewo prawie do końca). Zauważyłem że obroty wolniej spadaja ale płynnie mi sie jedzie, mniej szarpie przy zmianie biegów a przed regulacją obroty szybko spadały....

Obrazek
bronx

Post autor: bronx »

U zony w D oborty spadaja ok 2 razy wolnij jak mi w oplu TD, ona spala 4,5L!!!!
JA w kombiaku (astra) 5,5-6l , spalanie spadloo nam ok 1l/100km odkad dolewamy mixolu S do ropy!!
:)
Awatar użytkownika
Mikosz
Posty: 1689
Rejestracja: 12 lis 2007, 16:57
Lokalizacja: UK

Post autor: Mikosz »

Czyli mam zrozumieć że wskazówka na obrotomierzu spadająca powoli oznacza mniejsze spalanie ???
Ja spowrotem regulowałem srube na środek tak żeby obroty szybko spadały. Na zdjęciu wyżej jest mocno dokręcone może oznaczać większe spalanie chyba.... :roll: To miałem dawno.
Wydaje mi się że lepiej mieć normalnie spadające obroty ponieważ miałem taką sytuacje pod światłami. Zapala sie zielone, daję gaz a tu okazuje że jestem na luzie. Trzeba czekać aż obroty powoooli spadną i wtedy mogę wrzucać jedynke. Przy wyższym obrocie skrzynia zgrzyta... :-/ Często ludziom sie śpieszy tak wiec często staramy jak najwięcej samochodów wyjechało zanim zapali sie czerwone.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Na zdjęciu masz dwie śruby regulacyjne odbojowe :
Górna służy do wyregulowania wolnych obrotów - należy ją wyregulować tak aby silnik nie gasł .
Dźwigienka powracając opiera się o nią jeśli oprze się wcześniej to silnik pozostanie na szybszych obrotach jeśli śrubę wkręcisz i dźwigienka pujdzie dalej to będziesz miał wolniejsze obroty aż do zgaśnięcia silnika.
dolna śróba służy do ustawienia max obrotów - dźwigienka pujdzie dalej będą wyższe obroty analogicznie - jeśli ją popuścisz masz wolniejsze obroty max.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ODPOWIEDZ