1.8 TD różnica?

Moderator: Moderatorzy

neosystem

1.8 TD różnica?

Post autor: neosystem »

na spocie stwierdziliśmy razem z kupcem iż, mamy te same silniki, kupiec ma dodatkowo klimę i ot różnica... kto wie?
Załączniki
kupiec
kupiec
neosystem
neosystem
Awatar użytkownika
Mrowa
Posty: 877
Rejestracja: 12 paź 2008, 15:33
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Mrowa »

ta i odwrotnie macie zalozone pokrywki od plynu do spryskiwaczy ;P
If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...

nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

no właśnie neo to jest to . a my godzine dumamy co jest nie tak :mrgreen:
ale i tak czekamy na wasze opnie jaka jest różnica w sterowaniu wolnymi obrotami zimnego silnikaw naszych silnikach. ja mam tzw elektozawór podciśnienia wolnych obrotów i jest on widoczny a u neo ? jest ale schowany czy jest coś innego? i teraz już wiem dlaczego zawsze w skleie pytają o nr nadwozia bo niby te same roczniki i silniki a jednak inne.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
timo

Post autor: timo »

Ja mam tak jak pan kupiec to coś :mrgreen:
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

a działa ci to dziadostwo?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
timo

Post autor: timo »

Mialem swego czasu takie objawy ze obroty po wrzuceniu na luz niespadaly do tych 850-900 obr/min tylko trzymaly na 1100-1200 obr/min!Powodem tego mogl byc albo ten jakis tam elektrozawor albo jakis tam czujnik temperatury czy cos tam,cos tam!Ale chwile tak pojezdzilem i ustapilo same!Chyba wystraszylo sie wizyty u mechanika i sie naprawilo ;)
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

ja mam taki jak neosystem nawet kolor taki sam :D u mnie to elektrowazor recylkulacji spalin (tak sie dowiedzialem, mam tez katalizator - sprawdz kupiec czy tez masz katalizator). A Ty Kupiec masz takie cos jak markko mial w swoim dieslu 60KM. U mnie podnoszenie obrotow odbywa sie przez linke termiczna, ktora co prawda nie dziala,ale to w niczym nie przeszkadza, w zaleznosci od temp. plynu chlodzacego przy termostacie ciagnie ciegno na pompie (dziala mi to w 1.8 70KM w vanie)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ODPOWIEDZ