olej w serwie[zmiana]
Moderator: Moderatorzy
olej w serwie[zmiana]
mam male zapytanie wie ktos jak zmienić olej w serwie bo mi buczy
ktos mi mowil ze Mozę być zapowietrzony i dlatego buczy
słychać to jak Stóje w miejscu i krece kierownica
[albo wytłumaczy mi jak to zrobić zeby niebuczalo]
ktos mi mowil ze Mozę być zapowietrzony i dlatego buczy
słychać to jak Stóje w miejscu i krece kierownica
[albo wytłumaczy mi jak to zrobić zeby niebuczalo]
Ostatnio zmieniony 07 lis 2008, 21:31 przez lostlast, łącznie zmieniany 1 raz.
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
- leszek
- Posty: 2567
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
a może kończy Ci się pompa ???lostlast pisze:mam male zapytanie wie ktos jak zmienić olej w serwie bo mi buczy
A co do zmiany to najlepiej z kanału poluzować przewod dochodzący do maglownicy, odpalić silnik i pokrecić kierą. wyleci caly. potem zakręcasz przewod i zalewasz nowym.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować
leszek pisze:a może kończy Ci się pompa ???
A co do zmiany to najlepiej z kanału poluzować przewod dochodzący do maglownicy, odpalić silnik i pokrecić kierą. wyleci caly. potem zakręcasz przewod i zalewasz nowym.
tzn kończy pompa myślisz że juz po ptokach z niom
tak jak mi mowil jego byly wlasciciel byl tam zmieniany pasek rozrządu czy jak to się mowi
na pewno zeby się dostał do tego paska sciagna ten zbiorniczek z olejem i zapowietrzyl
albo ja ty mówisz
ale w czasie jazdy nie słychać buczenie
kiedyś mialem problemy z serwem jak oleju brakowało to buczało serwo cieklo
w innym aucie buczał jak stara krowa
a jaki olej jaka numeracja i ile litrów trzeba kupic
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
- leszek
- Posty: 2567
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
z tym ile litrów to nie przesadzaj okolo litra wchodzi. ale dobrze wziąć więcej i przepłukać układ. co do zapowietrzenia to jak jest plyn to powinno sie samo odpowietrzyć.
jaki olej... nie wiem. ja u siebie zalalem zwyklym olejem do przekladni hydraulicznych. jak pamiętam to byl Boxol.
jaki olej... nie wiem. ja u siebie zalalem zwyklym olejem do przekladni hydraulicznych. jak pamiętam to byl Boxol.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować
a maz jakieś foto co trzeba odkrecic zeby olej z układu wylać jaki waz odkrecic i czy da dosc do tego nie wchodząc pod auto
jeszcze jedno jak odkrecic ten dekielek od tego zbiorniczka bo nie moge go nawet ruszyć a co-dopiero odkrecic
jeszcze jedno jak odkrecic ten dekielek od tego zbiorniczka bo nie moge go nawet ruszyć a co-dopiero odkrecic
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
O czym wy mówicie - serwo to mechanizm wspomagający przykręcony do pompy hamulcowej - to duże okrągłe.lostlast pisze:mam male zapytanie wie ktos jak zmienić olej w serwie bo mi buczy
A wy piszecie o pompie wspomagania steru.lostlast,
Dolej oleju to mu przejdzie.
Sprawdź bo masz gdzieś wyciek.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- leszek
- Posty: 2567
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
masz całkowitą rację tylko że metodą dedukcji wyszlo mi ze chodzi lostlast-owi o wspomaganie. jakoś sobie nie mogę wyobrazić żeby mu "buczało" serwo od wspomagania hamulcyjamszoł pisze:O czym wy mówicie - serwo to mechanizm wspomagający przykręcony do pompy hamulcowej - to duże okrągłe.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować
tez myslalem o dolaniu ale slyszalem ze nie warto mieszkać tego oleju
bo się zacznie pienic to ja spuscic ma ktos foto jaki waz bo dzis zmieniałem kat[katalizator]
i widziałem jakiś waz ale niebylem pewny czy to on
bo się zacznie pienic to ja spuscic ma ktos foto jaki waz bo dzis zmieniałem kat[katalizator]
i widziałem jakiś waz ale niebylem pewny czy to on
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
- kupiec
- Posty: 12709
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
po wymiania silnika wspomaganie szwankuje a wizyta do reklamacji dopiero na wtorek a chciałem w poniedziałek w trase pojechać.
jak na postoju skręcam to coś piszczy i szarpie kierownicą. podczas jazdy objawy ustępują.
co to może być żeby te mechaniory mi kitu nie wciskali.
dodam jeszcze że pompa jest moja (chyba że podmienili) i działała idealnie a płyn jesna maxa
jak na postoju skręcam to coś piszczy i szarpie kierownicą. podczas jazdy objawy ustępują.
co to może być żeby te mechaniory mi kitu nie wciskali.
dodam jeszcze że pompa jest moja (chyba że podmienili) i działała idealnie a płyn jesna maxa
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
lostlast, możesz dolać oleju - pamiętaj tylko , że ma być czerwony.
kupiec, jak piszczy do jest to padek wieloklinowy.
Wydłużył się a napinacz już nie daje rady go naciągnąć.
Jeśli pasek piszczy - to oznaka tego , że się ślizga a jak kręcisz kierą to dajesz dodatkowy opór pompą od wspomagania.
Wymień pasek wieloklinowy.
kupiec, jak piszczy do jest to padek wieloklinowy.
Wydłużył się a napinacz już nie daje rady go naciągnąć.
Jeśli pasek piszczy - to oznaka tego , że się ślizga a jak kręcisz kierą to dajesz dodatkowy opór pompą od wspomagania.
Wymień pasek wieloklinowy.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- kupiec
- Posty: 12709
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
pod pompą wspomagania jest taka jakby prowadnica i wygląda mi na to że tam powinien być jakiś napinacz a nie ma nic no i ta śruba z podkładkami to wyglądała mi na śrube z napinacza
przecież jak to by wpadło do paska rozrządu to zajebiscie by mi narobiło nie?
może ktoś ma jakieś zdjęcie albo schemat gdzie jest napinacz?
przecież jak to by wpadło do paska rozrządu to zajebiscie by mi narobiło nie?
może ktoś ma jakieś zdjęcie albo schemat gdzie jest napinacz?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty