Ile palą Wasze ESKI??

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 341
Rejestracja: 03 lis 2007, 20:08
Lokalizacja: Żory

Post autor: Przemo »

moj pali jak smok;] ale nogi z gazu nie sciagam:D
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

Przemo, pytanie było ile pali ,a nie jak pali :mrgreen:
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
markos43

Post autor: markos43 »

Witam wszystkich a co do spalanja, waszym zdaniem kture silniki w essich są najbardsziej paliwożerne?Umnie w trasie 9 przy 120-130,miasto 11l silnik 1.4.
mikruss

Post autor: mikruss »

Wg mnie 1.4 chyba jest najbardziej paliwożerny. Ja mam 1.6 i w trasie do 8 l/100km (przy pedale w podłoge) wrocław ok 9-10L/100km
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

mikruss, imasz racje w 100%
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 341
Rejestracja: 03 lis 2007, 20:08
Lokalizacja: Żory

Post autor: Przemo »

pali jak smok tzn bardzo duzo.. srednio 10l, a same miasto to juz masakra, i boje sie przeliczyc;)
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11787
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

mikruss pisze:Ja mam 1.6 i w trasie do 8 l/100km (przy pedale w podłoge) wrocław ok 9-10L/100km
pali jak smok tzn bardzo duzo.. srednio 10l, a same miasto to juz masakra, i boje sie przeliczyc;)
spore rozbierzności macie koledzy :P

to tak jak my
markos43 pisze:Umnie w trasie 9 przy 120-130,miasto 11l silnik 1.4.
a u mnie jest ~8,8L/100km miasto a w trasie przy predkosciach 120-130 = ~7,1-7,3L/100km

co es to inne spalanie i opinia ...
mikruss pisze:Wg mnie 1.4 chyba jest najbardziej paliwożerny
ja sie np. z tym akurat nie za bardzo zgadzam ...

pewnie jakby kolega mikruss mial 1.4 to by sie okazalo, ze 1.4 jest najbardziej oszczednym silnikiem :P
mikruss

Post autor: mikruss »

duzo zależy od kierownika. Dwóch sąsiadów na wiosce ma MK5 1.4 jednemu średnio wychodzi 7-8 L/100 km a drugiemu 10 czasem nie starcza. Miałem w domu dwa Essy 1.3, jeden mk4 na gaźniku palił max do 6l/100km, ja miałem mk7 Endura Efi na pełnej szprycy (dół silnika ten sam) i spalanie miałem po wrocku max 7,5l/100 km (duży max). Teraz Zetec 1.6 w zależności jak jade i czy rozgrzeje na postoju itp itd to od 8,5-10 L/100km po wrocku.
A jak sonda byla walnięta to w trasie przy jeździe na emeryta brał 9 takim lekkim duchem.
Tfaruk

Post autor: Tfaruk »

Mój w trasie spala 9, w mieście 11-12 - oczywiście bardzo agresywna jazda..
Awatar użytkownika
nonam
Posty: 4662
Rejestracja: 06 wrz 2007, 23:24
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: nonam »

A mój przy ostrym deptaniu na początku jak go kupiłem po mieście wypił ok 25l/100km :) Ale za to jaki ubaw jak większość cwaniaczków w calibrach, golfach i bmw zostawało z tyłu :)
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.

Kierowca bombowca.
deathrider_85

Post autor: deathrider_85 »

Mi Xr3i z silnikiem 105KM pali tak od ~8l do 11l na odcinku 30km (taka jazda tak jakby 70% miasto i stanie w korkach i 30% trasa). Staram się jeździć z lekką nogą, ale szczerze powiem, że jak go cisnę, to spalanie jakoś się nie specjalnie zwiększa (może dlatego, że przed ostrzejszą jazdą zawsze najpierw jeżdżę tak długo, aż silnik nie osiągnie odpowiedniej temperatury :roll:). Może dlatego mi auto tyle "zjada", ponieważ go nie garażuje, a temperatura silnika dopiero po 5km jest odpowiednia teraz w zimie (termostat jest ok). Spróbuje zresetować kompa i zobaczymy, czy spalanie się zmniejszy.
Jeśli chodzi o Lpg, to jeśli będę w ogóle rozważał, to założę sekwencję, bo nie po to takie auto kupiłem, żeby jeździć mułem :twisted:.
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14660
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

deathrider_85 pisze:Jeśli chodzi o Lpg, to jeśli będę w ogóle rozważał, to założę sekwencję, bo nie po to takie auto kupiłem, żeby jeździć mułem :twisted: .
zdziwiłbyś się co potrafią auta na LPG II generacji. Jeśli nie wierzysz to poszukaj sobie informacji o fieście rs turbo kolegi marcina ("pumaRST") z forum FiestaKlubPolska. On ze swojej fieściny wyciskał ok 200KM w turbo na... zwykłym mikserze gazowym. Teraz zresztą walczy z nowym projektem ale nie wiem czy wciąż na gazie. W każdym razie ta fiesta na pewno nie była "mułem" :)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
deathrider_85

Post autor: deathrider_85 »

Yagr pisze:zdziwiłbyś się co potrafią auta na LPG II generacji. Jeśli nie wierzysz to poszukaj sobie informacji o fieście rs turbo kolegi marcina ("pumaRST") z forum FiestaKlubPolska. On ze swojej fieściny wyciskał ok 200KM w turbo na... zwykłym mikserze gazowym. Teraz zresztą walczy z nowym projektem ale nie wiem czy wciąż na gazie. W każdym razie ta fiesta na pewno nie była "mułem" :)
Tylko weź pod uwagę stosunek mocy na benzynie do mocy na LPG tego samochodu : :razz:. Jeździłem 4 samochodami z LPG. 2 miały II gen., a 2 I gen. Mogę powiedzieć, tylko tyle, że różnica mocy jest spora :???:.
Można ewentualnie rozważyć BLOS (na benzynie moc w serii, a na gazie niewielki spadek). Koledzy z forum bodajże Sierry rozpracowali, to ustrojstwo :smile:.
W ogóle, to mając LPG w Zetec'u, powinno się mieć jakiś dodatkowy olej z tego co się orientuje (taki dodatkowy, który co jakiś czas jest podawany do silnika, żeby gniazda zaworowe nie ucierpiały). Pozdrawiam
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11787
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

generalnie to juz mnie troche irytuja takie pogawedki. jak chcesz miec moc i wytrzymalosc to wogole gazu nie zakladaj. jak nie masz hajsu to sie ceisz, ze robisz za 20 zeta 100km, nawet jezeli te 100km pokonujesz 5 minut dluzej. sory vinetou - albo jedno albo drugie - decyzja nalezy do ciebie

dodam tylko, ze nie tacy maniacy mocy i osiagow (na tym forum) z powodow czysto ekonomicznych musieli sie rozstać z częścią swoich kucy na rzecz paru złotych, ktore zostają w kielni po tankowaniu LPG zamiast PB :cool:

mnie, przed zamiana PB na LPG, bardziej powstrzymuje fakt jak te instalacje są montowane, serwisowane i potem jakie są problemy z autami po ingerencji tych pseudo specjalistów. utrata kucy jest dużo mniej bolesna niż oddanie "zdrowego" autka i odebranie "kaszlącego", gasnącego i odwiedzającego regulacje gazu średnio co miesiąc ... :sad:
Ostatnio zmieniony 06 sty 2008, 23:29 przez cidzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Seba
Posty: 251
Rejestracja: 26 gru 2007, 13:08
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: Seba »

deathrider_85 pisze:
Yagr pisze: W ogóle, to mając LPG w Zetec'u, powinno się mieć jakiś dodatkowy olej z tego co się orientuje (taki dodatkowy, który co jakiś czas jest podawany do silnika, żeby gniazda zaworowe nie ucierpiały). Pozdrawiam
Zle Cie poinformowali,ten silnik jak i wiele innych tak samo jezdzi na gazie. Mam swojego 1,6 tez w gazowce - jezdzi ok,wujas w mondim kupe km napykal i tez ok.
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB

Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
ODPOWIEDZ