Strona 9 z 10

: 16 paź 2011, 22:22
autor: kris
FordOn pisze:iec zeby uniknac problemow doradzam zawsze przekladke samego zespolu przeplywomierza
Fordon,znaczy się tak jak napisałem,przekładamy samą obudowe przepływki a bebechy zostawiamy z 1.6?

: 16 paź 2011, 22:36
autor: FordOn
kris2629, Tak dokladnie.... Sorry a moj techniczny jezyk i staram sie przestawic na pisanie naprawde proste aby kazda osoba kora zobaczy temat powie o to rozumiem dla tego tez prosze o wytykanie mi czego nie rozumiecie lub co chcecie wiedziec.

: 16 paź 2011, 22:39
autor: kris
Fordon,jeszcze tylko jedno pytanko,a jak to jest z przepustnicą,montujemy ją w całości tak jak jest czy też przekładamy coś tam?

: 16 paź 2011, 23:06
autor: FordOn
Zaleznie od roku auta przekladamy mocowanie linki gazu lub podcinamy kawalek plastiku z 2.0 bo sam czujnik polozenia przepustnicy jesli jest dobrze osadzony i skalibrowany to zostaje ten co dostalismy do niej, lecz jesli nie to osadzamy nasz czujnik odpowiednio go ustawiajac :) Od razu uprzedzam czujnik polozenia przepustnicy to z ang. TPS.

: 17 paź 2011, 19:21
autor: kris
Fordon,to znaczy tą łape linki gazu da się bez problemu przełożyć do przepustnicy z 2.0,bo u mnie w 1.6 jest całkiem inaczej osadzona ,linka wchodzi frontem do wejścia a ta z 2.0 wejście linki ma od góry,zresztą sam zobacz :razz:
Czy po przełożeniu łapy z 1.6 do 2.0 jest jak ją przykręcić,u mnie w 1.6 jest przykręcana dwoma śrubami torx.

Fordon,tak to wygląda u mnie.

Obrazek

: 17 paź 2011, 20:02
autor: Yagr
kris2629, kurcze, a miałem w Bernardynce czy Pęczniewie
przepustnicę 52mm i chyba ma takie same mocowania jak twoja to nikt nie chciał :P Jak do czasu Brennej nie zrobisz a będziesz na zlocie no i jesli ja bedę to przypomnij - wezmę i sie sprawdzi czy pasuje ;)

: 17 paź 2011, 20:11
autor: kris
Yagr pisze:kris2629, kurcze, a miałem w Bernardynce czy Pęczniewie
i nic żeś nie powiedział :shock: zresztą nie było jeszcze wtedy planów co do przekładek :mrgreen:
a na zimowym prawdopodobnie mnie nie będzie aaa
No ale poczekajmy co napisze Fordon ;)

: 17 paź 2011, 23:08
autor: FordOn
mocowanie przerabiasz tak ze osadzasz sobie linke wraz z gumowy okregiem w srodku mocowania MDO, naciagasz sobie linke i na koniec zabezpieczasz.... w 90% przypadkow trzeba podcinac motylek plastikowy przepustnicy z MDO, tak zwane prowadzenie linki a to tylko dla tego ze dziubek linki escorta bedzie blokowac ci pedal gazu. :)
Odebralem escorta dzis wiec jutro bede mial troche czasu zeby mu pare fot wykonac w raz z obiecanym motylkiem :)

Pozdro.

escort nie pali na ciepłym silniku

: 05 lut 2012, 09:19
autor: krystek
czesc kupiłem escorta 1 m-c temu i jestem nowy na forum,ale czy były juz poruszane opisy esi 1.6 16v gdy nie chce zapalic na ciepłym silniku,a na zimnym pali na ''tyk'' juz byłem z nim u elekrtyka i wszyskie czujniki ma ok.Odpiszcie gdzie moge znalesc na to odp.albo czy komus tak sie tez zrobiło?

: 05 lut 2012, 11:33
autor: Jamszoł
krystek, były takie przypadki opisywane na forum - za każdym razem była to wina rozrusznika - ale w tych przypadkach rozrusznik nie chciał kręcić a Ty nie napisałeś nam co konkretnie się dzieje
Samo nie chce zapalić to trochę za mało jak na pytanie

: 05 lut 2012, 14:44
autor: krystek
dzięki za podpowiedz i poszukam na tych stronach co pisałas,ale w przypadku mojego esi to na ciepłym silniku rozrusznik kręci az do wyczerpania aku.i nic,muszę czekać az wystygnie,albo na pych go wziąść.Nawet zrobiłem pomiar cisnienia paliwa i miał około 3 atm.-bo myslałem.ze moze pompa.Sorki ze się przylepiłem.

: 05 lut 2012, 14:54
autor: WieSiu
krystek, a sprawdziliscie dobrze czujnik polozenia walu ? one lubie niedzialac na cieplym silniku. Iskre macie gdy nie odpala ? w escorcie iskra powstaje na podstawie czujnika polozenia walu, sygnal jest obrabiany i wstepnie wzmacniany przez EDIS a dopiero potem idzie na cewke.

Poza tym uzupelnij profil,bo zaraz Ci wiecej nikt nie pomoze.

: 05 lut 2012, 15:20
autor: Jamszoł
WieSiu pisze: a sprawdziliscie dobrze czujnik polozenia walu ?
Wypszedzając Twoje pytanie - czujnik masz na zdjęciu tu - http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=3378&start=0
IMG_0065 a.JPG oraz IMG_0066 a.JPG

MKVII -wymiana uszczelki pod głowicą

: 18 paź 2015, 00:30
autor: Solar
Mój ess chyba kończy żywot :( , 1997r, 16V,1.6, zetec.
Woda w cylindrze !!!. Może jest jakiś manual jak wymienić uszczelkę pod głowicą?.
Zlecenie na warsztat przekroczy wartość mojego pieścidełka :) .
Z góry dzięki fest.

: 18 paź 2015, 00:33
autor: cidzej
uderz do kolegi kudlatego. moze taniej i prosciej bedzie wziac od niego caly silnik