Strona 2 z 3

: 13 lip 2011, 21:16
autor: Jamszoł
Solar, tu nie chodzi o to , że za 1 czy 2 dni coś się stanie
To mogło przyspieszyć awarie czegoś i zamiast np. pompa paść za 60 tys km to padnie za 10 tys km

: 14 lip 2011, 09:00
autor: Solar
Zgadzam się , że tak może być. Zaś z drugiej strony jak płukałem octem nie było żadnej reakcji a przy kwasie wyleciał praktycznie "żur". Może mi podpowiecie ( pisałem do moderatora, ale nie mam odpowiedzi ), dlaczego pomimo dobrze zaznaczonych opcji w profilu i przy pisaniu postu nie otrzymuje informacji mailem, że ktoś odpowiedział na posta?. Sorki, że nie na temat.

: 14 lip 2011, 09:02
autor: WieSiu
Solar, zmien adres mailowy np na gmail i beda przychodzic

: 14 lip 2011, 14:09
autor: S3ci0r
ile wlałeś butelek octu? rozgrzałeś silnik do normalnej temperatury pracy i trochę na tej temperaturze go trzymałeś albo czy po prostu jeździłeś jakiś czas na tym occie?

: 16 lip 2011, 10:26
autor: Solar
WieSiu pisze:Solar, zmien adres mailowy np na gmail i beda przychodzic
Kurcze to będzie problem...., z drugiej strony otrzymuje powiadomienia z innych for i jest ok.
Nie ma innego wyjścia może coś zmienić w ustawieniach?.

[ Dodano: Sob 16 Lip, 2011 ]
Wlałem 6 butelek octu ( (0,75 l ) rozgrzałem do normalnej temp, pochodził ok. 20 min., ze 2 razy włączył się wentylator i zlałem do bańki.

: 16 lip 2011, 10:31
autor: Yagr
Solar, a może po prostu nie miałeś kamienia w układzie to i ocet nie miał co wypłukać. A kwas poleciał po wszystkim równo to i żur wyleciał... po kwasie to żur wyleci i z układu w nowym samochodzie prosto z taśmy ;)

: 16 lip 2011, 10:35
autor: Solar
No cóż stało się, nie odwrócę tego..... Nie pozostanie nic innego jak jeździć z różańcem :cry:

: 16 lip 2011, 10:40
autor: Yagr
Solar, jak kwas nie był w zbyt mocnym roztworze podany to może za dużo szkód nie narobi... trzeba mieć taka nadzieję. A na przyszłość najpierw pomyśl a jak wymyślisz to zapytaj czy dobrze wymyśliłeś ;)

: 16 lip 2011, 10:41
autor: Solar
Yagr pisze:Solar, a może po prostu nie miałeś kamienia w układzie
Sam już nie wiem. Mam problem z chłodzeniem latem , zimą zaś z grzaniem. Wymieniłem w zeszłym roku pompę. Jak jadę w trasie jest ok. - wskazówka na środku skali. Jak tylko wjadę do miasta, co chwilę włącza się wentylator - wskazówka leci w prawo. Najgorsze, ze płukanie kwasem i tak temu nie zaradziło. Co robić dalej z tym fantem? . Zimą mam ogrzewanie ( słabe ) tylko wtedy jak silnik jest na wysokich obrotach :sad:

: 16 lip 2011, 10:44
autor: Yagr
Solar, a termostat jest ok?

: 16 lip 2011, 13:48
autor: Solar
termostat pomimo, że był dobry i tak wymieniłem.

: 17 lip 2011, 13:25
autor: Jamszoł
Solar pisze: Zimą mam ogrzewanie ( słabe ) tylko wtedy jak silnik jest na wysokich obrotach :sad:
A jak wtedy wygląda wskazanie na desce rozzielczej ?
Ale w jeździe miejskiej ?
Może masz sparciałe od środka węże idące do nagrzewnicy i jest tam słaby przepływ wody/płynu - wtedy na wysokich obrotach jakos tam to przechodzi

: 17 lip 2011, 19:38
autor: WieSiu
stara zapchana nagrzewnica moze dawac takie efekty.


co do poczty, to na ta chwile nie da sie nic zrobic i jest to wina serwera ze na niektore skrzynki nie dochodzi

: 17 lip 2011, 21:27
autor: Solar
Sprawdziłem węże do nagrzewnicy, - przelot jak marzenie. Wskazanie na desce- połowa skali. Wcześniej czyściłem samą nagrzewnice. Odpiąłem węże, tam gdzie są plastikowe nyple i włączyłem w obieg zewnętrzna pompę + ocet, trochę brązowej wody wyleciało i to wszystko.

[ Dodano: Nie 17 Lip, 2011 ]
Jeżeli chodzi o pocztę na serwerze wprowadziłem wyjątek dot. tego forum ( spam ) ale i tak nie dostaje informacji o odpowiedziach. Wina leży po stronie serwera mojej poczty czy serwera forum?

[ Dodano: Nie 17 Lip, 2011 ]
Znajomy mechanik podpowiedział mi , że jeżeli wąż dolotowy do nagrzewnicy jest gorący, a odlotowy lekko ciepły, nagrzewnica jest ok i węże też, to pies jest pogrzebany w odpowietrzeniu nagrzewnicy. Wystarczy wtedy zamontować na wężu wylotowym z nagrzewnicy odpowietrznik jak to było np. w Daci - ?????, bajki zapewne - przecież tu układ sam się powinien odpowietrzyć?

: 17 lip 2011, 21:37
autor: Jamszoł
Jeśli przelot przez nagrzewnicę jest ok i pokazuje na środku skali to:
Może Ci nie domykać klapka nawiewu
Przez nagrzewnicę idzie cały czas woda - tam nie ma kranika zamykającego to czy leci ciepłe czy zimne - odpowiedzialna jest specjalna klapa , która puszcza powietrze albo poprzez nagrzewnicę - lub obok niej
Sterowana jest elektrycznie
Jesli nie otwiera na max przelotu powietrza przez nagrzewnicę - ta nie będzie grzała na full