Strona 2 z 2
: 13 mar 2012, 11:29
autor: cidzej
moze pod koladnym oczyszczeniu styku kabla ze sruba w alternatorze posmaruj to smarem miedzianym
: 21 mar 2012, 13:01
autor: Strong
Spróbuje jeszcze zrobić tak jak mówisz z tym smarem miedzianym, dzisiaj zmierzyłem jeszcze raz wszystko z ciekawości, i dziwi mnie jedna rzecz. Na styku plusowym przy alternatorze pokazuje mi niecałe 13V a na styku wzbudzenia 14,2V, czy to znaczy że alternator jest padnięty?
[ Dodano: Sro 21 Mar, 2012 ]
Na alternatorze niecałe 13V a na klemach 12,74, niby nieduży spadek, ale na wzbudzeniu 14,2V? Czy to znaczy że coś z alternatorem jest nie tak?
[ Dodano: Pią 06 Kwi, 2012 ]
Wymieniłem w końcu alternator na inny używany. Problemy się skończyły, jest ładowanie:) Za alternator zapłaciłem 150zł, a do tamtego mechanika auta już nie oddam.