1.4 rozrusznik kręci ale auto nie odpala

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

ELpYndoL pisze:zaskoczył tak na 3-4s i zgasł
i przez te 3-4 sekundy pracował równo ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11736
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

czy swiece zostaly OSUSZONE I WYCZYSZCZONE ??? bo jak tylko sobie sprawdziliscie czy iskra jest to wiecie co :P


no i czy byla podjeta proba odpalenia z gazem w podlodze ??
Ostatnio zmieniony 29 gru 2012, 21:07 przez cidzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

iskra może być na świecy a pod ciśnieniem już nie
cidzej, ma racje
Czyszczenie może nic nie dać
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11736
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

pewnie, ze mam racje jak przyszly mrozy to raz mnie a dwa razy mojej zonie udalo sie zgasic cabrio pare sekund po odpaleniu (na tzw ssaniu) i cholera odpalala dopiero z gazem w podlodze i/lub po osuszeniu swiec - a tak krecil i tylko swiece zalewal



dodam jeszcze, ze koelzka ma padnieta sonde i rozjechane mapy wiec :D
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

S3ci0r, kiedy świeczki zmieniałeś ?
Może czas je zmienić ?
Oczywiście może się okazać , że to nie świece , ale jak masz już stare - to na pewno sie przy okazji przyda wymiana
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4783
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

swiece z kablami wymieniane 2lata temu przejechane jakies 20tys km. bobson na zlocie mowil ze mi bardzo ladnie zaplon pracuje wiec watpie aby to bylo powodem. na Fa wydaje mi sie ze chodzil rowno przez te pare sekund. wtedy wlasnie byl odpalany z gazem w podlodze. wykrece swiece osusze i przetre papierkiem dodatkowo popsikam kontaktem. pamietajcie ze wczesniej nie bylo problemow i to sie zrobilo nagle jak zdusil sie przy ruszaniu z 3
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

a jak się zadusił to nie strzelił przypadkiem w ssący ?
Mogło wtedy roz... czujnik w przepustnicy albo coś jeszcze w dolocie
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4783
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

niczego takiego sobie nie przypominamy. on po prostu zgasl bo byl za wysoki bieg i za malo gazu dodawane. nie bylo szarpniecia tylko zamulenie.
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23291
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

pora na swapa na cos normalnego do escorta :p

a jaka jest pewnosc ze wtryski dzialaja ? jaka metode testow zastosowaliscie ? i to ze pompa dziala nie oznacza ze daje jakiekolwiek sensowne cisnienie, cisnienie sprawdziliscie ?
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11736
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Uruchamianie armaty do zabicia muchy na etapie gdy kolega porządnie świec nie posuszył i wyczyscil jest odrobinę bez sensu ;D
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4783
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

czyszczenie i suszenie nie pomogło. coraz bardziej myślę że to jednak rozrząd aaa
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11736
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

jak juz kolega ma klucz do swiec to warto sprawdzic czy po dluzszym kreceniu swiece robia sie mokre ... a i jaka metoda suszenia ?? bo slyszalem o takich co na grzejnikach susza:P a to sie zwyczjanie zapalniczka opala :D najlepsza metoda - potrzmac elektrode z 30-60 sekund nad plomieniem :D tak zeby tam i w srodku do okola elektrody sie osuszylo
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4783
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

bawiłem się wtyczkami i niektórych nie jestem pewien więc proszę o sprawdzenie.

Obrazek
1. czujnik położenia wału korbowego


Obrazek
2. czujnik temperatury cieczy chłodzącej i załączania się wentylatora? (dający sygnał do komputera)?
3. zasilanie cewki


Obrazek
4. do czego to? kostka 2-pinowa i tylko jeden kabel.
5. do czego to? kostka 2-pinowa, 2 kable
6. czujnik temperatury zasysanego powietrza?
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11736
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

2 termowlacznik wentylatora

4 filtr przeciwzakłuceniowy

5 czujnik polozenia walka rozrzadu


po co sie tym bawisz ?? zaraz to bedzie rownanie ze (zbyt)wieloma zmiennymi do rozwiazania
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Awatar użytkownika
S3ci0r
Posty: 4783
Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
Lokalizacja: Łódź
Pojemność: 1988
Rocznik: 1997
Generacja: MK7
Nadwozie: Hatchback

Post autor: S3ci0r »

cidzej, bo pomyślałem że może coś nie styka i postanowiłem porozpinać i psiknąć kontaktsprayem :)
GG: 3022309

PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty :d
ODPOWIEDZ