Strona 2 z 5
: 29 gru 2012, 21:00
autor: Jamszoł
ELpYndoL pisze:zaskoczył tak na 3-4s i zgasł
i przez te 3-4 sekundy pracował równo ?
: 29 gru 2012, 21:04
autor: cidzej
czy swiece zostaly OSUSZONE I WYCZYSZCZONE ??? bo jak tylko sobie sprawdziliscie czy iskra jest to wiecie co
no i czy byla podjeta proba odpalenia z gazem w podlodze ??
: 29 gru 2012, 21:06
autor: Jamszoł
iskra może być na świecy a pod ciśnieniem już nie
cidzej, ma racje
Czyszczenie może nic nie dać
: 29 gru 2012, 21:08
autor: cidzej
pewnie, ze mam racje jak przyszly mrozy to raz mnie a dwa razy mojej zonie udalo sie zgasic cabrio pare sekund po odpaleniu (na tzw ssaniu) i cholera odpalala dopiero z gazem w podlodze i/lub po osuszeniu swiec - a tak krecil i tylko swiece zalewal
dodam jeszcze, ze koelzka ma padnieta sonde i rozjechane mapy wiec

: 29 gru 2012, 21:19
autor: Jamszoł
S3ci0r, kiedy świeczki zmieniałeś ?
Może czas je zmienić ?
Oczywiście może się okazać , że to nie świece , ale jak masz już stare - to na pewno sie przy okazji przyda wymiana
: 29 gru 2012, 21:47
autor: S3ci0r
swiece z kablami wymieniane 2lata temu przejechane jakies 20tys km. bobson na zlocie mowil ze mi bardzo ladnie zaplon pracuje wiec watpie aby to bylo powodem. na Fa wydaje mi sie ze chodzil rowno przez te pare sekund. wtedy wlasnie byl odpalany z gazem w podlodze. wykrece swiece osusze i przetre papierkiem dodatkowo popsikam kontaktem. pamietajcie ze wczesniej nie bylo problemow i to sie zrobilo nagle jak zdusil sie przy ruszaniu z 3
: 29 gru 2012, 22:00
autor: Jamszoł
a jak się zadusił to nie strzelił przypadkiem w ssący ?
Mogło wtedy roz... czujnik w przepustnicy albo coś jeszcze w dolocie
: 29 gru 2012, 22:06
autor: S3ci0r
niczego takiego sobie nie przypominamy. on po prostu zgasl bo byl za wysoki bieg i za malo gazu dodawane. nie bylo szarpniecia tylko zamulenie.
: 30 gru 2012, 09:28
autor: WieSiu
pora na swapa na cos normalnego do escorta
a jaka jest pewnosc ze wtryski dzialaja ? jaka metode testow zastosowaliscie ? i to ze pompa dziala nie oznacza ze daje jakiekolwiek sensowne cisnienie, cisnienie sprawdziliscie ?
: 30 gru 2012, 10:07
autor: cidzej
Uruchamianie armaty do zabicia muchy na etapie gdy kolega porządnie świec nie posuszył i wyczyscil jest odrobinę bez sensu ;D
: 30 gru 2012, 19:03
autor: S3ci0r
czyszczenie i suszenie nie pomogło. coraz bardziej myślę że to jednak rozrząd

: 30 gru 2012, 20:43
autor: cidzej
jak juz kolega ma klucz do swiec to warto sprawdzic czy po dluzszym kreceniu swiece robia sie mokre ... a i jaka metoda suszenia ?? bo slyszalem o takich co na grzejnikach susza:P a to sie zwyczjanie zapalniczka opala

najlepsza metoda - potrzmac elektrode z 30-60 sekund nad plomieniem

tak zeby tam i w srodku do okola elektrody sie osuszylo
: 30 gru 2012, 23:40
autor: S3ci0r
bawiłem się wtyczkami i niektórych nie jestem pewien więc proszę o sprawdzenie.

1. czujnik położenia wału korbowego

2. czujnik temperatury cieczy chłodzącej i załączania się wentylatora? (dający sygnał do komputera)?
3. zasilanie cewki

4. do czego to? kostka 2-pinowa i tylko jeden kabel.
5. do czego to? kostka 2-pinowa, 2 kable
6. czujnik temperatury zasysanego powietrza?
: 30 gru 2012, 23:47
autor: cidzej
2 termowlacznik wentylatora
4 filtr przeciwzakłuceniowy
5 czujnik polozenia walka rozrzadu
po co sie tym bawisz ?? zaraz to bedzie rownanie ze (zbyt)wieloma zmiennymi do rozwiazania
: 31 gru 2012, 00:14
autor: S3ci0r
cidzej, bo pomyślałem że może coś nie styka i postanowiłem porozpinać i psiknąć kontaktsprayem
