Strona 2 z 5
: 22 maja 2013, 21:35
autor: stefan1307
Panowie, przy pedale sprzęgła sa jakieś 2 czujniki, jeden od światła stop a drugi? Gdy padł mi napinacz linki sprzęgła to kolega wymieniał. Po wymianie zauważyłem właśnie te obroty.
PS. Panowie jak sprawdzić czy faktycznie padł ten czujnik VSS?
: 22 maja 2013, 21:47
autor: Yagr
bodzio82 pisze:czujnik polozenia pedalu sprzegla
a gdzie takowy czujnik jest w escorcie?
: 22 maja 2013, 22:05
autor: WieSiu
stefan1307 pisze:PS. Panowie jak sprawdzić czy faktycznie padł ten czujnik VSS?
VSS generuje coraz wiecej impulsow wraz ze wzrostem predkosci i tak wlasnie mozna go sprawdzic

na mierniku na pomiarze DC bedzie pokazywac coraz wieksze napiecie wraz ze wzrostem predkosci (choc nie jest to za dobry sposob pomiaru,ale jakis tam poglad daje na dzialanie czujnika).
stefan1307 pisze: jeden od światła stop a drugi?
drugi czujnik polozenia pedaly hamulca potrzebny do dzialania ABS.
A Ty juz masz ten silnik 1.3 na wielopunktowym wtrysku ? Bo jesli tak,to jest spora szansa,ze mozna wpiac go pod interfejs i zobaczyc co i jak jest nie tak.
Tak dlugie podtrzymywanie obrotow moze byc spowodowane zaciaganiem lewego powietrza, problemami z tzw. silnikiem krokowym. Ja bym zaczal od podpiecia pod komputer,bo moze akurat sie uda po najtanszym mozliwym interfejsie ELM 327.
: 22 maja 2013, 22:09
autor: cidzej
wiecie co ?? jestescie tyle lat na tym forum, ze powinniscie wiedziec, ze:
1. takie tematy juz sie przewijaly przez to forum nie raz i wystarczy poszukac
2. za takie lenistwo powinien byc ost dla kolegi
3. no ile razy mozna w ramach jednego forum roztrzasac trzy magiczne literki VSS ??????

: 22 maja 2013, 22:28
autor: stefan1307
No fakt, kolega wyzej ma racje, przepraszam za lenistwo, czytalem rózne tematy na tym forum ale nie znalazłem nic podobnego do moich objawów Jezeli EFI oznacza wielopunkt wiec chyba da rade pod kompa podpiąć, mam jakieś wejście od strony pasażera z prawej strony.
Duży koszt jest gdy chce podpiąć pod kompa?
: 22 maja 2013, 22:30
autor: Yagr
Jak zagadasz ze seciorem to pewnie flaszkę postawisz i starczy...
: 22 maja 2013, 22:46
autor: WieSiu
stefan1307, EFI to tak, wielopunktowy wtrysk. Teoretycznie ten Escort z takim silnikiem moze dzialac na najtanszym interfejsie ELM327,bo to raczej jest sterowane w ten sam sposob jak w fiescie 1.3, w ktorej ten interfejs dziala bez problemow. Moze np. kolega Cidzej Ci pomoze jakbys tam kiedys w strone warszawy jechal.
: 22 maja 2013, 22:58
autor: stefan1307
A powie mi ktoś ile może kosztować podpięcie go pod kompa?
: 22 maja 2013, 23:00
autor: WieSiu
stefan1307, u kogos z forum to jaka symboliczna oplata (jak sie uda podpiac),a jak w warsztacie,to raczej od 50 do 150zl.
: 22 maja 2013, 23:02
autor: S3ci0r
a ja myślę że ten ELM na 99,9999999999% nie polata.
stefan1307, jak będziesz w niedługim czasie w łodzi to mogę się podpiąć za free

: 22 maja 2013, 23:03
autor: stefan1307
Rozumiem ze pewnie z płocka nie ma nikogo? Jak kolega Wiesiu napisał ze tylko w strone wa-wy tak?
: 22 maja 2013, 23:04
autor: S3ci0r
nikogo przynajmniej nie kojarzymy, do łodzi tyle co do warszawy.
: 22 maja 2013, 23:04
autor: cidzej
a co tu podpinac ?? wsadzic glowe pod maske i napoewno ktorys wezyk podcisnieniowy syczy - wymienic i cieszyc sie sprawnym autem

: 22 maja 2013, 23:09
autor: WieSiu
S3ci0r pisze:a ja myślę że ten ELM na 99,9999999999% nie polata
tu mialbym wieksza nadzieje.... te 1.3 sa identyczne z fiesta,wiec jest szansa ze sterowane sa tak jak w fiescie. Ale to tylko moje dziwne przypuszczenia.
: 22 maja 2013, 23:10
autor: stefan1307
A katalizator moze miec cos do tego? bo podejrzewam ze kat siedzi fabryczny a to juz 205 tys
cidzej. sadzisz ze coś może być odpięte dlatego tez słychać takie sykniecie podczas dodawania gazu?

i chciałem dodać ze śmierdzi trochę paliwem, mam pewną teorie ale wątpię czy to co kol wiek pomoże, moze to jest tak ze gdzies jest przebicie, nie dostaje pelnej dawki powietrza w stosunku do podawanego paliwa i dlatego nie ma sily sie wkręcić a także śmierdzi paliwem.
Jezeli zle mysle to prosze poprawic