Problem z silnikiem na zimnym.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11736
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Gicior sprobuj nastepnym razem jak zgasnie odpalic auto z wcisnietym pedalem gazu. Powinien odpalic od reki
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Karmazyn

Post autor: Karmazyn »

U mnie dodawanie gazu czy nawet tz,, pompowanie" nic nie daje. Samochód musi sam z siebie zaskoczyć. Czasem się udaje ale zazwyczaj zamorduje akumulator a on nadal nie odpali.
gicor

Post autor: gicor »

tak jak kolega karmazyn pisze nic nie daje dodanie pompowanie mozesz krecic i krecic.u mnie trzeba odczekac i odpali.nawet kiedys mechanik sie zdziwił bo mu zgasł jak był zimny i dzwonił do mnie czy mam jakies zabezpieczenie bo nie moze odpalic :lol: powiedziałem mu ze nie no to krecił nim az aku wyładował :shock:

[ Dodano: Pon 09 Gru, 2013 ]
moja kobieta tez miała mk7 1,4 i z tego co pamietam to na zimnym jak jej odrazu zgasł to tez nie mogła odrazu odplic tylko musiała troche odczekac.moze te typy tak maja? :roll:
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11736
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Wykrec swiece osusz i sprawdz. Ja stawiam na zalane swiece. Warto jeszcze sprawdzic czujnik temperatury czy dobrze mierzy temperature. Czy mowiac o pompowaniu masz na mysli to co ja czyli kilkukrotne zalaczenie i wylaczenie stacyjjki celem nabicia cisnienia paliwa ?

Moje 1.4 tez tak ma ale gaz w podloge, rozrusznik i chodzi jak ta lala.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
gicor

Post autor: gicor »

pompowanie czyli odpalanie z gazem.wiadomo ze jak krecisz w nieskonczonosc to zalewasz swiece.pali zawsze od kopa ale nie w tym rzecz.dam przyklad:odpalasz zimnego chcesz ruszyc i np puscisz za szybko szprzegło i ci zgasnie.i juz go nie odpalisz mozesz krecic ile chcesz?trzeba odczekac pare minut i odrazu od kopa odpali?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11736
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

No to ci odpowiadam - u mnie wystarczy pedal wcisnac i na wcisnietym odpalic i dziala. U mnie ten problem pojawil sie po przestawieniu przepustnicy.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
gicor

Post autor: gicor »

czyli pedał w podłoge i odpalac zimnego?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11736
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Jak ci zgasnie to sprawdz czy tak zapali
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Karmazyn

Post autor: Karmazyn »

Sprawdziłem patenty, zabrałem kable i kolege z drugim samochodem tak na wszelki.
Patent jeden
Zgaśnięcie przez spadek obrotów. But w podłogę i zaczynam kręcić po 40 sekundach akuma padła. W ruch poszły kable 55 s kręcenia.
Patent dwa
Zgaśnięcie przez spadek obrotów. (samochód podpięty kablami z drugim) 5 krotne nabicie ciśnienia przez włącznie i wyłączanie zapłonu. 35 sekund kręcenia.
Patent trzy z ostatniej chwili. Podpięcie kablami z drugim samochodem, kręcenie i ciągłe pompowanie paliwa gazem. 47 sekund. Po odpaleniu silnik strasznie wariował strzelał, krztusił się.
Za każdym razem odpalenie przypominało tak jak opisałem wcześniej ,, odpalenie diesla przy dużym mrozie. Samochód im dłużej kręci zaczyna zaskakiwać. idealny obraz następuje na tym filmiku od 0,52 http://www.youtube.com/watch?v=q8WBmgOVMg4
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14522
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Karmazyn, a spróbuj, tak testowo, zrobić książkowy reset kompa. Jeśli po resecie będzie wszystko ok a potem objawy powrócą to obstawiałbym albo nieprawidłową regulację gazu albo źle działającą emulację sondy lambda.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Karmazyn

Post autor: Karmazyn »

Zrobilem reset w około 4 dni temu jedyne co się poprawilo to że nie faluje na ben na zimnym
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14522
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

Karmazyn, jak długo miałeś odpięte obie klemy?
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Czy w 1,4 jest przepływka ?
Jeśli jest to może ona napierniczyła ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Karmazyn

Post autor: Karmazyn »

od godziny 18 w piątek do 10 rano w sobotę
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23291
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Ja myślę ze sproboj odpiac klemy,podłącz je ponownie rano, odpadl auto, zgas zaraz potem i znów spróbuj odpalić. Komputer silnika nie zdarzy jeszcze nauczyć się jak ma pracować i może się okaże że wszystko w tym przypadku przebiegnie prawnie i odpali za drugim razem bez problemu. Wtedy porządna diagnoza czujników i kabli i pewnie będzie ok.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ODPOWIEDZ