ok, jutro na to rzucę okiem, jeśli nie pomoże, to dojeżdże sprzęgło do końca i trzeba będzie wymienić niestety
[ Dodano: Wto 17 Cze, 2014 ]
sprzęgło podregulowałem tak, że teraz bierze dużo niżej, jeździ się znacznie lepiej, jeśli całkiem się posypie, to w zależności jakiej marki jest to sprzęgło, to albo je wymienie (jeśli to będzie jakas podróba) albo zregeneruje, jeśli będzie porządne. natomiast mam kolejne pytanie, chce uszczelnić silnik (uszczelka pod głowice, pod pokrywe, uszczelniacz wałka rozrzadu, uszczelka pompy wody, uszczelka pod kolektor ssący i wydechowy) i jeśli skompletowałbym te uszczelki
http://www.ford-esklep.pl/pl/c/1.6-1.8- ... 16V/1763/2 na tej stronie, to wyszłoby mnie ok 320zł-400zł (jeśli brałbym też uszczelniacze zaworowe), natomiast znalazłem bardzo ciekawą ofertę kompletu uszczelek :
http://allegro.pl/komplet-uszczelek-sil ... 00598.html musiałbym tylko dokupić uszczelniacz wałka rozrządu, ale to drobnostka. chciałem zapytac, czy wiecie cos na temat producenta STANDART CONTA, bo jeśli te uszczelki będą w miarę dobre, to od razu je zamawiam, jednak jeśli się okaże, że to najgorsze buble, to wole sam skompletowac uszczelki. oprócz tego rozmawiałem ze sprzedawcą, pytałem o dobór uszczelki pod głowice do szlifu, jednak on powiedział, że uszczelka jest najgrubsza i że niezależnie od szlifu będzie pasowała. co o tym sądzicie? jeśli to prawda, to chyba się zdecyduje...