Strona 2 z 2
: 07 sie 2014, 16:05
autor: Jamszoł
jak masz kiere i wajche od migacza to przekaźnik masz pod nim
Musisz zdjąć dolną osłone kiery
: 07 sie 2014, 17:02
autor: Saveroc
Poruszałem i nic...
: 07 sie 2014, 17:48
autor: Jamszoł
bez demontażu zespolonego - wytargaj przekaźnik - na przekręconym kluczyku w pozycje 2 i załączeniu "migacza" - w podstawie od przekaźnika powinno się pojawić napięcie
Chłopaki napisali Ci na której nóżce
Jeśli nie dochodzi to:
Sprawdź wtyczke/gniazdo - to główne co dochodzi do zespolonego - po lewej stronie (tej od migacza)
Dalej w dół tak jk idzie kolumna kiery , masz następną wtyczke/gniazdo
Oczywiście to można zrobić (posprawdzać - poprawić styki) za darmoche
Możliwe , że padł sam włącznik kierunkowskazów ale jak już pisałeś nie za bardzo Ci idzie rebelowanie przy wozie - więc pewnie lepiej będzie jak albo komuś dacz zespolony do naprawy albo kup nowy albo sprawny ze szrota
: 07 sie 2014, 18:37
autor: kupiec
kris pisze:kupiec pisze:nie pamietam jak to bylo, masz 4 piny i bodajze 30 to zasilanie a ktorys pozostaly to masa
nie wiem jak w mk5 ale w 7 są 3 piny,31 49o 49(zasilanie)
Weź no poruszaj tym przerywaczem,a najlepiej wypnij go i obadaj stan nóżek,może coś się rozłączyło albo jest zimny lut,da się go spokojnie rozebrać

no i wszystko jasne

podlacz + do zasilania i - do drugiego pinu (kablami z aku) i przekaznik sie odezwie

lub nie, to wtedy winien przekaznik
: 08 sie 2014, 21:11
autor: Saveroc
Sprawa wyjaśniona, byłem tak ślepy, że nie widziałem spalonego bezpiecznika. A sprawdzałem wszystkie po kolei

Ale i tak dziękuję za pomoc, przynajmniej czegoś się nauczyłem
