Strona 2 z 3

: 23 kwie 2015, 16:02
autor: MARKKO
tzw pająk :)

: 23 kwie 2015, 18:12
autor: nonam
Ja to bym proponował wsadzić tam ryja, dokładnie pooglądać, sprawdzić czy opaski itp są dobrze skręcone a jeśli nie to dokręcić i patrzeć czy cieknie nadal, bo znaleźć wyciek przez forum to tak trochę ciężko :P

: 23 kwie 2015, 20:58
autor: Yagr
Jak sięokaże że na trójniku puszcza a kupić cały wydaje się za drogo to obciąć równo węże i wstawić tam plastikowy lub metalowy trójnik. Gazownik ci taki sprzeda cz 5 zł a opaski to groszowa sprawa.

: 23 kwie 2015, 22:26
autor: kris
Yagr, nie na trójniku tylko na wejściu do pompy ;)

: 04 paź 2015, 08:08
autor: marrecki
Mam okazje kupic mdo 2.0 ale jest jedno ale. Byla nieszczelna chlodnica i ktos dosypal uszczelniacza w proszku. Efekt jest taki ze, silnik chodzi normalnie sie nagrzewa chlodnica nie cieknie, waz termostat chlodnica normalnie goracy, ale chlodnica cala zimna. Oczywiscie w zbiorniczku zaczyna bulgotac. Myslicie ze tylko chlodnica?

: 04 paź 2015, 10:44
autor: S3ci0r
już na FT ci odpisałem. ile w ogóle za ten silnik chcą?

: 04 paź 2015, 10:56
autor: marrecki
Heh to nie silnik tylko caly samochod , technicznie i wizualnie bdb, sprzeglo hamulce , zawieszenie, wszystko bardzo sprawne oprocz tego gotowania. Cena bdb bo 1200, ale jednak sobie odpuszczam wiec temat nieaktualny

: 04 paź 2015, 11:36
autor: Jamszoł
marrecki, pewnie zatkało termostat i nic poza tym sie nie dzieje

: 04 paź 2015, 12:23
autor: marrecki
Jamszoł pisze:marrecki, pewnie zatkało termostat i nic poza tym sie nie dzieje
Ale waz to termostatu byl goracy.
Poza tym to chyba zrobilem zla diagnostyke, ten samochod posiada klime, co prawda niesprawna, ale wsadzajac miedzy zderzak a pas przedni to raczej dotknalem chlodnicy klimy a nie wody, dlatego byla zimna. Wiec jesli gotuje sie plyn a waz do termostatu jest goracy czyli obieg duzy dziala to problem moze byc powazniejszy?

: 04 paź 2015, 13:36
autor: Jamszoł
od termostatu idzie cienki wężyk przelewowy prosto do zbiorniczka i jak jest ciepła / gorąca ciecz to idzie właśnie tym wężykiem
Co do chłodnicy - tak od przodu masz chłodnice klimy
Nie wiem który to model Mundła - jeśli MK3 to termostat jest ciutek drogawy bo we Fordzie se wymyślili , żeby wsadzić do termostatu - grzałkę
A na wskaźniku jak Ci pokazuje ?
Też , że się gotuje ?

: 04 paź 2015, 16:08
autor: marrecki
Jest to mdo mk2. Termostat niby byl wymieniony jest rachunek. Wskaznik zatrzymuje sie na srodku mniej wiecej i stoi. Ktos wywiercil w korku od zbiorniczka wyrownawczego dziurke. Podejrzewam ze bylo konbinowane i nie wiedza co albo wiedza i nie chca powiedziec. Co jeszcze mozna sprawdzic?

: 04 paź 2015, 16:24
autor: WieSiu
Zmień korek na sprawny to jest szansa że nie będzie wrzeć, bedzie się robić poprawne ciśnienie w układzie. A druciarakie metody należy od razu likwidować bo zaraz to będzie po silniku

: 04 paź 2015, 18:39
autor: Jamszoł
dokładnie - w układzie w trakcie pracy silnika jest 0,8 bara i wtedy wszystko pracuje poprawnie
Teraz to jest tak jak by nie było korka wcale
A gdy nie ma korka to po paru minutach od odpalenia silnika płyn wyleci wierzchem a po ostygnięciu może być go za mało i nagrzewnica się zapowietrzy

: 04 paź 2015, 19:08
autor: marrecki
Tylko tez z jakiegos powowodu ten korek wiercili, moze faktycznie sprobowac

: 04 paź 2015, 19:26
autor: Jamszoł
korek powinien pasować od innych Fordów - weź i spróbuj
Może jest OK
Kroś może -jak ciekła chłodnica , zrobił otwór w korku i wężykiem połączył to z jakimś innym zbiornikiem , żeby uzupełniać wyciekający płyn ?
Trudno wyczuć co autor miał na myśli