Udało mi sie zamontować kontrolkę rezerwy do liczników. Licznik jest od 1.4 MK5, a moduł na kontrolkę od rezerwy jest od RS2000 Mk6.
Kabelki trzeba podłączyć zgodnie z kolorami tylko 2 kabeelki od czujników są inne.
Podłączałem kable przy zegarach na listwie.
Jeszcze muszę tylko zalać paliwa i przetestować czy działa. Dam znać jak bedzie wszystko ok.
Moim zdaniem powinno być wszystko ok bo jak wyłączy sie zapłon i zostawi na światłach jest sygnał dzwiękowy przypominający żeby je wyłączyć.
Jeszcze jedno zbiornik paliwa też jest od RSa, ale niczym się nie różni pompka paliwa, nie ma dodatkowych kabelków. Jest kostka z 5 kabelkami. Także nie ma jakiegoś dodatkowego do kontrolki.
Układ pinów w kostce licznika Escorta MK5 , patrząc na licznik od tyłu
Od lewej 1 2 3 4 5 6 || 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 do prawej
1- + kontrolka oleju
2- + kontrolka ładowania
3- lewa stopka wskaźnika temperatury
4- lewa stopka wskaźnika poziomu paliwa
5- masa żarówek , górna stopka wskaźnika paliwa i temp.
6- masa żarówek ,prawa stopka temp i paliwa , lewa stopka obrotomierza
7- + kontrolka ABS
8- + kontrolka ręcznego
9- wolny
10- górna stopka obrotomierza
11- masa żarówek , prawa stopka obrotomierza
12- +kontrolka świateł długich
13- masa żarówek
14- + prawy kierunek
15- + lewy kierunek
Moduł do kontrolki rezerwy i spryskiwaczy.
MODUŁ
Kable od modułu
Narazie podłączyłem żarówkę od spryskiwaczy i gdy jest podniesiony ręczny nie świeci sie
IMAGE 1
IMAGE 2
Tu jeszcze jest film z sygnałem o światłach.
MOV06307