Strona 2 z 2

: 27 paź 2007, 22:24
autor: mikruss
U mnie potrzebuja któregoś kilometra :razz:
Już nie raz słyszałem że Zetec to Diesel - tak prawie :mrgreen:

: 27 paź 2007, 22:57
autor: MARKKO
bielu pisze:problem polega na tym ze ja jeszcze na wielu reczach sie nie znam i nie wiem gdzie czego szukać i czego słuchac bo przygode z motoryzacją dopiero zaczynam
umów sie z Któryms z klubowiczów z Łodzi i niech Ci zrobi diagnoze :P

: 16 gru 2008, 22:33
autor: bodzio82
mikruss pisze:Już nie raz słyszałem że Zetec to Diesel - tak prawie
dizel dizlem ale jak popychacz jest walniety to odroznic latwo ze cos jednak jest nie tak :sad:

: 19 mar 2009, 19:34
autor: monets
ja wiem idealnie jak stracic 2 lub 3 krzywki na walku rozrzadu w 1.4 i pozatym na nowej (urzywanej) glowicy zrobilem 800km i znowu to samo .... i zmieniam silnik na 1.8

: 20 mar 2009, 09:51
autor: orion
monets pisze:i zmieniam silnik na 1.8
powodzenia życzę i dużo samo zaparcia bo będziesz musiał rozłożyć cały przód auta

: 20 mar 2009, 10:29
autor: monets
spoko wszystko da sie zrobic ....

: 20 mar 2009, 13:30
autor: orion
wiesz swapy na inny silniki wcale takie proste nie są, ale oczywiście wszystko da się zrobić dla chcącego nic trudnego

: 22 mar 2009, 15:23
autor: iglaxr3i
orion przestan akurat taka zamiana nie jest trudna wiec jesli bedzie miał wszstkie potrzebne czesci i opisy to pujdzie koledze to bez problemu.