nie w escorcie! pomyliło ci się z układem chłodniczymbielu pisze:o ile dobrze wiem one sie same odpowietrzają
Tylne chamulce bębnowe
Moderator: Moderatorzy
czyli nie pojawi sie płyn? hmmm chyba dokładnie tak jak piszesz to nie robiłem.po dokręceniu tego przewodu podpomowałem pedał zeby sprawdzić czy jest dobrze dokręcone.nastepnie odkręciłem troche odpowietrznik ale ze nic sie nie działo to doszedłem do wniosku ze może sie samo odpowietrza przy pompie...w tej sytuacji chyba bede musiał postąpić dokłądnie tak jaki mi napisałes jamszoł.jutro dam znać jaki wynikjamszoł pisze:Operację tą powtarzasz tak długo , dopuki nie przestanie wylatywać powietrze z odpowietrznika.
- Yagr
- Posty: 14643
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
musisz to robić we dwóch bo gdy ty luzujesz odpowietrznik to pedał musi być do oporu naciśnięty. Ktoś na forum "opatentował" myk z pompką do odpowietrzania, która utrzymuje ciśnienie w układzie przez podpompowanie powietrza od strony zbiorniczka wyrównawczego, spróbuj poszukać...
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Najlepiej stworzyć ciśnienie w układnie w konwencjonalny sposób.
Wtedy spokojnie odpowietrzymy - BEZ POMPOWANIA !! naciskamy raz i odpowietrzamy.
Jak będziemy pompować to wzburzymy płyn ( zmiesza się z powietrzem zamiast go wypchnąć) i jest wtedy dodatkowa robota .
Wtedy spokojnie odpowietrzymy - BEZ POMPOWANIA !! naciskamy raz i odpowietrzamy.
Jak będziemy pompować to wzburzymy płyn ( zmiesza się z powietrzem zamiast go wypchnąć) i jest wtedy dodatkowa robota .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Samemu nie dasz rady. Musisz mieć kogoś do pomocy kto będzie deptał po hamulcu albo kręcił odpwietrznikiem. Jeżeli chcesz odpowietrzyć cały ukł. ham., to musisz zacząć od pompy. Czyli: popuszczasz wszystkie przewody przy pompie, drugi depta po hamulcu i tzryma a Ty przykręcasz wszystkie przewody i tak do skutku, aż powietrze przestanie wychodzić. Ale jeśli pompy nie wykręcałeś, to tego robić nie musisz. Natomiast musisz odpowietrzyć wszystkie koła. Zasada jest jedna. Odpowietrzanie zaczynasz od koła najdalej położonego od pompy czyli od prawego tyłu. Później lecisz lewy tył, prawy przód i na końcu lewy przód. A jak odpowietrzać, to było wcześniej napisane.bielu pisze:a jesli na to jest za późno to moje pytanie brzmi jak odpowietrzyć cały układ hamulcowy i czy da sie to zrobić samemu...bo mam wrażenie ze w tym leży u mnie problem...
- Yagr
- Posty: 14643
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
bielu, po każdej robocie przy hamulcach gdy wylał ci sie płyn hamulcowy trzeba odpowietrzyć układ. Efekty zapowietrzenia mogą być też takie jakie ci ojciec podpowiada więc zamiast drążyć temat po prostu odpowietrz układ i wtedy powinieneś odczuć różnicę. Jeśli masz wątpliwości to jedź do mechanika i poproś o odpowietrzenie - takie coś w mojej ocenie nie może być drogie (nie wiem bo sam zawsze odpowietrzam)
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"