podłużnice - a raczej ich brak
Moderator: Moderatorzy
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
jeśli umisz dobrze spawać to z malucha pokupuj za grosze
jeśli nie to kolegi co znasie na rzęczy
bo do blacharza to szkoda kasy na to auto
jeśli nie to kolegi co znasie na rzęczy
bo do blacharza to szkoda kasy na to auto
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO
KONTAKT 604285432
-
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Podłużnice hmmmmmmm. ja to właśnie robiłem w swoim wczoraj!!Spód wyglądał jak szatkownica. Same dziury. A oto krótko ja to zrobiłem:
Zdrową część blachy przejechałem szlifierką żeby się dostać do gołego metalu.
Następnie wyciąłem odpowiedni rozmiar blachy 2mm i zaspawałem go punktowo aby się trzymał. Jak już miałem złapany rozpoczęła się zabawa z migomatem.Spawka dookoła wyciętej blachy . Następnie zawinąłem kolejny kawałek blachy i zaspawałem do blachy złapanej wcześniej. Gdy już skończyłem pomalowałem wszystko masą asfaltową (z braku innych środków).
Tylko uważaj żeby Ci się środek auta nie zaczął palić. Escorty wymalowane są w środku dziwną mazią i do tego łatwopalną .
Trzyma sięto bardzo dobrze i wygląda lepiej niż w salonie Forda .
W razie pytań pisz
Zdrową część blachy przejechałem szlifierką żeby się dostać do gołego metalu.
Następnie wyciąłem odpowiedni rozmiar blachy 2mm i zaspawałem go punktowo aby się trzymał. Jak już miałem złapany rozpoczęła się zabawa z migomatem.Spawka dookoła wyciętej blachy . Następnie zawinąłem kolejny kawałek blachy i zaspawałem do blachy złapanej wcześniej. Gdy już skończyłem pomalowałem wszystko masą asfaltową (z braku innych środków).
Tylko uważaj żeby Ci się środek auta nie zaczął palić. Escorty wymalowane są w środku dziwną mazią i do tego łatwopalną .
Trzyma sięto bardzo dobrze i wygląda lepiej niż w salonie Forda .
W razie pytań pisz
witam nie rozpoczynam nowego tematu będę pisał w tym poście. Czeka mnie też naprawa podłużnic i jakieś uwagi bądź porady kolegów którzy sami też to robili. Byłem wczoraj u blacharza ale dopiero powiedział że koło połowy lutego dał by rade. Teraz autko stoi bo żona jest na urlopie więc sam sie wezmę za robotę. Możecie mi powiedzieć jaką blachę najlepiej zastosować czy może tak jak wcześniej napisane było że od malucha też podłużnica pasowała. Czekam na wasze podpowiedzi i porady. Spróbuję zrobić z tego wydarzenia fotorealcję także może niedługo będzie na forum. pozdrawiam
- robertford
- Posty: 1894
- Rejestracja: 31 mar 2004, 16:52
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Najlepiej to wejdź pod auto - pomierz swoje podłużnice ( szerokość - wysokość )a potem przejdź się do sklepu z blachami i pomierz blachy.valdi-77 pisze:Możecie mi powiedzieć jaką blachę najlepiej zastosować czy może tak jak wcześniej napisane było że od malucha też podłużnica pasowała
Możliwe , że bardziej będą pasowały wzdłużnice od np. F 125p lub Poldka.
" LEPIEJ DWA RAZY MIERZYĆ A RAZ CIˇĆ " niż odwrotnie
Zachacz może jeszcze o blachy od Dacii ( ale nie Logan tylko tej starej ).
Ale tak na oko to chyba F 125p bedzie miał najbardziej podobne .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]