Strona 2 z 2
: 02 sie 2007, 20:59
autor: emceha
M5K pisze:Po przejechaniu 10 km wskaźnik temperatury silnika jest prawie na czerwonym polu a samego silnika nie da sie dotknąć, płyn w chłodnic bulgoce...
M5K zmartwie Cię jak tak jak mnie koledzy niedawno zmartwili: to jest uszczelka pod głowicą
Przesledź ten temat:
czyżby termostat???
Przeczytaj przedostatni post na 1 stronie (mój). mam to samo i to jest uszczelka. powiedzieli mi to zaraz po tym jak napisałem o bulgotaniu ale ja nie wierzyłem i szukałem innego wyjścia. Niestety mieli racje i u ciebie jest to samo

: 02 sie 2007, 21:02
autor: morgon
A ja pocieszę. To jeszcze nie tak najgorzej
Edytuję tego posta bo mnie zastanawia i intryguje post emcehy. Co do cholery ma wspólnego uszczelka pod głowicą do przegrzewania silnika?

xx
: 02 sie 2007, 22:03
autor: darcun4
M5K pisze:Aha zrobiłem foto
Gdzie je znajdę?
Jeszcze bym sprawdził czy w ogóle pompa wodna pompuje.To że pasek napędza rolkę,to nie znaczy wcale,że wirnik musi się kręcić.Niestety z demonażem pompy jest trochę roboty ale kosztuje tyle ile uszczelka pod klawiaturę.
: 02 sie 2007, 22:30
autor: ARIEL
dokładnie tak jak
darcun4, mówi nie masz obiegu masz coś z pompą koszt pompy okoł 99zł

weż ten wąż co z popy idzie odłącz i śprawdz czy ciśnie
: 02 sie 2007, 23:49
autor: Yagr
i jeszcze jeden kwiatek do ogródka - może być zakamieniona chłodnica. ale trzeba też ten wentylator doprowadzić do porządku. i jeszcze jedno - wymień sobie płyn chłodniczy- gdy jest już stary i zużyty (częste dolewki destylowanej itp) dużo łatwiej go doprowarzić do wrzenia i nie ma prawidłowych właściwości.
: 02 sie 2007, 23:58
autor: lordpablo
[quote="tarzan-geo"] (czary z mleka czy co?)
lol jakbym słyszał kumpli z pracy

: 18 sie 2007, 19:34
autor: kowal
chłopaki a gdzie znajdę jakieś przekaźniki do wentylatora? jakim symbolem są oznaczone lub coś
: 19 sie 2007, 10:58
autor: cidzej
wentylator nie ma dedykowanego przekaźnika - jest on wspólny dla całego układu zasilającego obwody silnika, tj. wtrysk, moduł zapłonowy itd, jest tylko bezpiecznik. załączany jest termowłącznikiem wkręconym (w 1.4 z 1991 roku) w obudowe termostatu - wtyczka z dwoma kablami koloru czarnego.