Strona 2 z 2

: 07 lut 2005, 20:09
autor: Ibiza
Siemka chłopaki posiadam Escorta 1.8TD intercoller zmiany jakie dokonałem to lusterka M2, szyber dach od peugeot 206, końcowy wydech M-Tech, spotrowy filtr powietrza King Dragon, świece NGK, komplet magnetyzerów, białe zegary. Proszę was o padanie jakiś rozwiązań, które przyniosły jakieś odczuwalne zmiany.

: 07 lut 2005, 20:20
autor: Yukas
Witam nowego użytkownika naszego forum :D
Wrzuć jak możesz zdjęcie swojego Essiego na avatar i swoją fote do postu MMMMYYYY :wink:

: 07 lut 2005, 21:05
autor: ELpYndoL
Witam :wink: Rozwiązania które przyniosą odczuwalne zmiany to w Twoim przypadku to CZiptuning :wink:

: 07 lut 2005, 22:10
autor: Yukas
Proponuje Ci spieniężyć gdzieś swoją turbinke i zakupić większą, to napewno odczujesz rezultat w kucykach i przyspieszeniu :wink:
A później tylko chiptuning i masz dodatkowe 20-40KM :mrgreen:

: 08 lut 2005, 01:09
autor: Ibiza
chlopaki dowiadywałem się w róznych sklepach tuninhowych i warsztatach i chiptuningu nie moge zrobić gdyż komputer, który był monowany w tym roczniku w minimalnym stopniu odpowiada za streowanie pracą silnika. A jeżeli chodzi o wymiane turbiny to nikt się nie chce podjąć ze znanych mi warsztatów do wymiany. Jeżeli znacie kogoś w obrębie warszawy kto by to zrobił proszę o podanie kontaktu 8)

: 15 lut 2005, 13:33
autor: ELpYndoL

: 15 lut 2005, 16:41
autor: WieSiu
Yanek pisze:a co sądzićie o tym http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=42174026 :?:
to jakis bezsens,bo samochod i tak bedzie probowal ustawic prawidlowa mieszanke, bo musi ona byc prawidlowa (katalizator i sonda lambda). Poza tym,gosc ma tylko 1 pozytywa

: 15 lut 2005, 17:01
autor: Yukas
Moim zdaniem to głupota i naciąganie ludzi, bo wszystkim i tak steruje układ scalony, a jak będzie opornik zmieniał wartości napięcia podawanego na chip to będzie nieprawidłowo pracował, niestabilnie pracował silnik i najprawdopodobniej ulegnie uszkodzeniu sam układ :|

: 15 lut 2005, 20:21
autor: Domino
strumienica??? smiechu warte :P dolot ??? ale konkretnie co???

wiec tak jezeli masz kase i chcesz cos zrobic zeby miec moz to kup mocniejszy silnik :wink:

co do reszty to musialbys kupic zestaw np KN kit do essiego 1.4 (nie mam pojecia czy byly takie zestawy) zaspawac wtorny obieg spalin (jezeli masz) z wyloowym jest ciezsza sprawa albo wyawalic z 2500 tys na dedykowane tlumiki do twojego auta albo gdzies zaprojektowac caly uklad wylotowy-- koszt podobny.

sorki panowie ale to nie jest tak: mam 5 magnetyzerow, filtr st. i strumienice wiec mam 5x 5% + 15% + 10% mocy czyli jakies 50 % mocy wiecej.... jest to dosyc skomplikowane i kazda modyfikacja zeby dala efekt musi byc przy udziale hamowni ptrzed i po zeby mozna bylo wykluczyc ciche bledy (to te ktorych nie wykrywa komp).

ale po co ja to pisze tego goscia juz dawno tutaj nie ma.... jezeli ktos bylby zainteresowany czymkolwiek to sluze rada - nie jestem omnibusem ale pare rzeczy wiem, a jak nie wiem to zaraz sie zapytam u profesjonalistyi napisze.

POZDRO.

p.s. co do zarcikow to przynajmniej jest wesolo a nie w kolko o oleju i spalinach :mrgreen: jeszcze zaden OT nikomu nie zaszkodzil :wink:

: 16 lut 2005, 02:31
autor: Mariusz
Domino wiesz moze ile ksoztuje taka wizyta na hamowi??

: 16 lut 2005, 22:54
autor: ELpYndoL
Tak myślałem to JEDNA Z TYCH OKAZJI typu magnetyzery, elektroniczne zabespieczenie antykorozyjne i tym podobne :wink:

: 19 lut 2005, 20:13
autor: Domino
bonusik29 pisze:Domino wiesz moze ile ksoztuje taka wizyta na hamowi??
u nas 80-130zl zalezy czy stacjonarna czy przenosna.

ale jak robie auto to mam uklad z kumplem ze mi sciaga czesci i hamuje za free albo 50zl (jezeli tylko dla potwierdzenia) bo jezeli sie grzebie to tzreba przy kazdym strojeniu sprawdzac zeby nie zrobic np z ze 150 km --120km hehehehe