Body kit?? cosworth??

Dział tuningowy

Moderator: Moderatorzy

PeteyPablo

Post autor: PeteyPablo »

co do mocy to wlejcie eteru...tak setkne na 5 litrów to wam tłoki zeby powybijają ;P ..czyli jesli chodzi o bude to lepiej cosa na mk7?? na kasie nie śpię ale nie ma co narzekac... :D w sumie nie chiałbym zje**ć tego ale ostatecznie w sobotę będe miał już e34...a esik i tak nadkola ma jak ser zółty wiec bez jakiejkolwiek roboty sie nie obejdzie ale pwoeim Wam Panowei że mnie zniechęciliście :( i w tej chwili już tak sobie myśle że jak w ogóle sie za to wezmę to wygładze boki i naciągne nadkola ....a na wiosne bakłazan, grafit albo czarna perła...


a w ogole 15 na normalnym profilu względznie nadającym sie do jazdy testował ktoś??
mikruss

Post autor: mikruss »

na 15" dajesz 195/50/15 i jeździsz normalnie bo na 16" w essie to dla mnie hard core
PeteyPablo

Post autor: PeteyPablo »

boje sie ze to mogą być też za sztywne łapcie...poza tym z przodu mam 20 mm niżeż na progresie bo tyłu jeszce nie zrobiłem ale tył zostaje na wysokości na jakiej jest tylko sztywniejszy...w ogóle to escorty ładnie wyglądaja na 14' na fajnej feldze bo pasują do nich takie małe kołeczka :) no i dupka trochę wyżej to wtedy pięknie sie prezentuje :D chyba mi przyznacie racje?? :) esiaka mam już 2 latka i w końcu pasowało by coś mu dac od siebie a nie tylko brać bo jak na razie mnie nie zawiód jeszce nigdy...Mój esio to chyba jedyna moja miłość (ale żeby nie było ze jestem gejem :mrgreen: )
mikruss

Post autor: mikruss »

14" są maławe, zresztą jak chesz ja mam 14 na opych z nowkami oponami. Sa w dziale sprzedam
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14643
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

moim zdaniem im większe fele tym ładniej wygląda, ale żeby zachować rozsądek między urodą a jakąś kontrolą auta w polskich koleinach to 15'' jest optymalne ;)

p.s. No, oczywiście na 14'' jak wrzucisz konkretna oponę "balonówkę" to też nieźle wygląda - taka polska wersja starych amerykańskich rakiet na kołach znanych choćby z pierwszej wersji "Starsky'ego i Hutch'a" , "Bullitt'a" itp produkcji... Osobiście nie widziałem essiego na takich dużych balonach ale... nic chyba straconego, pewnie na ćwiartkę się by jakiś z takimi gumami gdzieś znalazł... jak znajdziecie gdzieś linka bo essa na dużych balonówach to dajcie jakiegoś linka ;) ale mi się OT wysmażył... tak sam z siebie jakoś wyszedł :mrgreen:
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

nawiązując do opla, to miałem przyjemnośc jexdzić Astrą GSI 2.0 16V 150KM i to w kombi, niewiem jak Calibra ale Astra mimo kombi śmigała zejefajnie, orginalny zawiech oczywiciedo wersji GSI w zakrętach prezentował niezapomniane przeciązenia :razz:
mikruss

Post autor: mikruss »

lordpablo pisze:Astrą GSI 2.0 16V 150KM i to w komb
nie ma takiego auta oryginalnie, jedynie po swapie lub x20xev tez 2.0 16V ale juz z serii Ecotec (lub jak kto woli Ecokibel) i to auto ma 136 PS a to mogło byc w oryginale.
Astra GSI była tylko 3D i to ze specjalnym ospojlerowaniem i na masce miala garby cos jak RS ;)
Co do zawiechy Astra ma belke z tyl jak essi a Cali ma niezależne, wahaczowe tylko nie jestem pewien czy w slabszej wersji teaz (115 PS)
bielu

Post autor: bielu »

no niestety tak jak nie przepadam za oplem tak przez was wymienione c20xe jest poprostu silnikiem historią...i pomimo upływu lat nadal jest fenomenalny i robi z astrą co chce...zagadzam sie z tobą mikrus ze fabryczne gsi było 3 drzwiowe i miało coś w rodzaju klamek na masce i dodatkowe ospojlerowanie...a jesli mam byc szczery i miałbym do wyboru albo rs albo gsi astre to nie wiem co bym wybrał...wg mnie to jest kulty silnik opla
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

kolego jak nie ma jak jest, auto jeździ do dzisiaj, ma silnik FSI 2.0 16V 150KM, na dodatek taki motor ktoś wpakował do kombi, i to fajne połączenie bo wyszło GSI w kombi, i nie mów mi że nie ma bo przecież jeździłem takim autem, i takie samo widziałem na giełdzie w Słomczynie jakiś czas temu, identyczne jak to mojego szwagra, nawet kolor się zgadzał

Ps. takie garby na masce to sobie każdy sma może zrobić
mikruss

Post autor: mikruss »

lordpablo, ale moze koles ma 2.0 16V 136 PS, bo xe wychodzilo tylko!!!!!!!!!!! w 3D (150 PS) o essie mozecie mi wciskac kity ale o oplu co nieco wiem. A tak poza tym ktory ma rocznik tej Astry??
To jest orginal GSI
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4002402
Być może trafi sie niekiedy astra w kombii 2.0 150 PS ale raczej baaardzo zadko to w kombi z tego co mi wiadomo bylo 136 PS i na pewno nie bylo kombii GSI tak jak Vectry A GT w sedanie itp, RS w kombi czy sedanie. W niemczech silnik xe (ayto z nim ) kosztuje wiecej jak by mozna przypuszczac (wiecej jak w Polsce).
A co do essa 2.0 150 PS to znam kolesia co ma takie auto w kombii i tez bys mogl powiedziec ze oryginal.
Acha jeszcze co do opla jak ktos nie to nie odrozni 136 od 150 PS
PS jedną astre kombi znalazlem w kombi 150 PS na allegro niby swiezo sprowadzona ale jestem ciekaw czy jest po swapie w niemczech czy oryginalnie tak wyszla (widze po silniku).
Acha Astra V6 tez nie wychodzila a jezdza takie po Polsce (nawet 3.0) :mrgreen:
SlaVkoEg

Post autor: SlaVkoEg »

A ja mam w swoim mitsu 113 PS i tez smiga fajnie hehe :P a najfajniejsza jest mina ludzi jak ich odstawiam na swiatlach, bo to jest takie male niepozorne autko :P :D
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

rok produkcji tej Astry to o ile się nie myle 96, pochodzi ze Szwecji lub Szwajcarji i to jest orginał GSI 150KM w kombi, przecież bym tutaj bajek nie pisał, niestety auto zostało sprzedane półroku temu więc fot Ci niestety nie zapodam, ale uwierz mi że takie cudo jest, i widziałem identyczny egzemplarz, też GSI i też w kombi
yezozwierz

Post autor: yezozwierz »

Co do opli to pozwólcie że się wypowiem.
Była GSi w oryginale w kombi z silnikiem 2,0 16v 150PS - ale w starszych rocznikach. Bo w nowszych niestety normy emisji spalin spowodowały spadek mocy do 136PS - tak jak z resztą w calibrach itd..

c20xe to ponoć dobry silnik, ale nie jest zbyt trwały i ma wady konstrukcyjne - np wał ma podparcie 3 miejscach a powinien mieć w 5ciu... Remont też jest kosztowny.

Co do cossie mk7 - mija się to z celem. Mi się marzył cossie cabrio ale to nie realne. Chyba że z budżetem 150 000zł...

A do osiągów xr'a jak już pisał emceha, to radzi sobie spokojnie z 2,0 115PS, Fiatem Coupe 2,0, Audi A4 1,9TDI po chipie, Nubirą 2,0, Golfem GT, Megane 2,0 8v itd... Xr to szybciutkie autko. Ale mi i tak nie wystarczy 130PS :D
mikruss

Post autor: mikruss »

yezozwierz pisze:Była GSi w oryginale w kombi z silnikiem 2,0 16v 150PS
Znaczy sie byla kombica z tym silnikiem ale raczej nie GSI. Owszem taki silnik wymusza tarczowe hamulce, inne zawieszenie ale ale GSI bylo tylko w 3D. Co do tego silnika to różnie bywa bo byl montowany w autkach z charakterem sportowym, a że miał dosc spory potencjal to byl wykorzystywany i to wlasnie zabija te silniki. :???:
emceha

Post autor: emceha »

mikruss pisze:na 15" dajesz 195/50/15 i jeździsz normalnie
PeteyPablo pisze:boje sie ze to mogą być też za sztywne łapcie...poza tym z przodu mam 20 mm niżeż na progresie
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja mam takie własnie koła założone jak napisał mikruss i na dodatek moje auto leży na glebie 6 cm niżej niż standard a nie 2 i jest git. Sprężyny Weitec-a, amorki czerowne KYB i wszystko hula jak trzeba ;) Fakt faktem taczka ale jak się nauczysz jeździć obok kolein i omijać dziury to nic nie urwiesz ani nie rozwalisz. Nawet parkować na krawężnikach się nauczyłem :mrgreen:
ODPOWIEDZ