mikruss pisze:deathrider_85, turbo owszem ale nie w tym silniku. Jezeli poczytasz odnosnie uturbania tego silnika to sie dowiesz ze one po prostu sie rozlatują, korbowody bokami wylatują itp. ON sie nie nadaje. Najlepszy do turbo jest 1.8 RQB 130 PS z natryskiem oleju na denki tłoków a o jego tuningu jet juz temacik wiec nie bede przepisywal

na angielskiej stronie jestnapisane
"power mods and figures is something you will learn to dismiss and often lol.
they really wont get much higher than 170bhp and a decent 10-15lbs jump in torque with lairier profiled cams,dedicated chip,exhausrt,filter etc.
anyone whos getting 180bhp from that is bullsh*tting or has an incredible unreliable set of rollers hes running on".
lecz tez jest wykres z hamowni miksu z galaxy 2300 i wycodzi 201/182 , lecz niema opisu co dlubniete .
Gazniki - koszta ogromne +spalanie
Turbina odbada -raczej technicznie odpada , pomijajac astronomiczne koszta
Walki jak wierzac angola nie przekrocza 170
Realne
2300 - brak dokladnych wiadomosci
mikruss pisze:
Mozna tez probowac dół 2.3 od scorpio i góra RS'a ale to trzeba miec naprawde juz łeb na karku aby to chodzilo.
ze scorpio nie wypali z galaxy sa takie miksy .
Wiem ze bez remontu silnika sie nie obedzie to jest oczywiste.
Mi na hamowni u GRABOWSKIEGO na goracym silniku ( byl przelot 300km) wyszlo 137.9/180 byl to tryb awaryjny silnika .
Szczytanie i reset bledow i kolejne 2 pomiary pokazaly 157,1Ps 193,9Nm.
Ma ktoredy oddychac i w co pierdziec .Wiatrak na hamowni byl wlaczony .
Cisnienia w silniku rewela , auto mam ze szwajcarii ostatni rok przed moim zakupem nieznany ( moze wtedy ktos w nim cos ) , ta kto od poczatku 1 wlasciciel serwisowanie i nic nie dlubane .