Strona 2 z 4

: 28 sty 2008, 15:47
autor: mikruss
Powiem tak na wolnych moze chodzic rowno, wkrecac sie ladnie ale jakos ogolnie slaby jest. Ja mialem pokrzywione zawory i wupalone gniada zaworowe-auto bylo dosc ospale bo komprechy nie bylo ale teraz to ma ducha 13 bar na cylindrze i 180 to pod gorke zaladowanym smigalem.

: 28 sty 2008, 15:49
autor: cidzej
hehe to jakos wiecej niz RS nawet ma :P powinno byc 10,3

: 28 sty 2008, 16:02
autor: mikruss
cidzej, niesty sie mylisz, dla zeteca, powinno byc miedzy 12-13, jak ma 10 to juz takie minimum ostateczne. Ojciec jak sprzedawal kiedys Essa 1.3 mk4 to mial po 7 i palil na dotyk :mrgreen:

: 28 sty 2008, 16:06
autor: orion
mój orion ma od 7,5 do 9,5 i pali na dotyk, a RS ma od 12,8 do 13,5 i tez pali na cyk
mikruss ma rację

: 28 sty 2008, 16:30
autor: leszek
ostatnie ostrzeżenie !!!

Pogadajcie sobie na PW. !!!

: 28 sty 2008, 16:43
autor: mikruss
Leszek jakie ostrzezenie??
Mowa tu o slabnącym silniku tak??
A tu masz podpowiedzi co moze byc nie tak i dane co jak powinno byc :evil:

[ Komentarz dodany przez: leszek: Pon 28 Sty, 2008 ]
mowa o slabym silniku a nie dyskusja i porownywanie kompresji w waszych tak ???.
powiedzialem OSTATNIE.

: 28 sty 2008, 22:28
autor: Jamszoł
W którymś poscie ktoś napomknoł o ciśnieniu paliwa.
Jak będzie za niskie to wóz na postoju wkręci się pod 7000 obrotów ale pod obciążeniem nie.
Jeśli filtry są powymieniane to może ciśnienie paliwa jest nie tak ?
Możliwe , że na pompce jest spadek napięcia albo poprzedni właściciel pokręcił regulatorem ciśnienia paliwa i jest zbyt małe a co za tym idzie wtryski wpompowują mniej paliwa i przez to silnik słabnie.

: 29 sty 2008, 01:30
autor: Viper9595
witam ponownie.

a wiec tak panowie...zrobilem testy i na luzie ladnie obroty ida na 6000 i wiecej.

probowalem jechac na 4 i wyciaglem 140 przy ponad 5000obrotow.

5 nie wrzucalem bo musialem juz skrecac:D

moze za wczas piatke dawalem i go dlawilo bo kiedys slyszalem ze 5 nie jest do przyspieszenia lecz do stalej jazdy. ja np zmieniam biegi jak dochodzi do 2500 obrotow (ponoc najekonomiczniejsza jazda jest wtedy) no i moze ta 5 byla za wczas dana i za duzo oczekiwalem od tego auta?bo np na tej 4 to ladnie szedl.

aaa i chcialbym jeszcze dodac ze nie jestem zbyt doswiadczonym kierowca;)

zawory mi ladnie cykaly. lecz nie wiem czemu ale mam wrazenie ze po tym testowaniu obrotow to zaczal klekotac i chodzic troszke jak disel;/ nie wiem moze mi sie wydaje.

: 29 sty 2008, 09:40
autor: emceha
Viper9595 pisze:moze za wczas piatke dawalem i go dlawilo bo kiedys slyszalem ze 5 nie jest do przyspieszenia lecz do stalej jazdy. ja np zmieniam biegi jak dochodzi do 2500 obrotow (ponoc najekonomiczniejsza jazda jest wtedy) no i moze ta 5 byla za wczas dana i za duzo oczekiwalem od tego auta?bo np na tej 4 to ladnie szedl
Nie nie stary, piatka nie ma tutaj nic do rzeczy. Auto powinno na piątym biegu rozpędzać się (beż żadnych rewelacji) i osiągać swoją prędkośc maksymalną a u Ciebie tak nie jest. Szukamy dalej.

: 29 sty 2008, 10:00
autor: MARKKO
emceha pisze:Auto powinno na piątym biegu rozpędzać się (beż żadnych rewelacji) i osiągać swoją prędkośc maksymalną a u Ciebie tak nie jest.
to jest tylko w naszych skrzyniach, na tej skrzyni co ma Viper9595, V-max osiągany jest na 4

: 29 sty 2008, 10:14
autor: emceha
MARKKO pisze:to jest tylko w naszych skrzyniach, na tej skrzyni co ma Viper9595, V-max osiągany jest na 4
Znaczy się że 5 ma krótsze przełożenie??? Coś mi się wierzyć nie chce. Jeżdziłem 1.6 16V i na piątce śmigał jak trzeba ;)

: 29 sty 2008, 10:26
autor: mikruss
MArkko na 5 ma max prędkosc, 1.3 bodajrze ma na 4-ce

: 29 sty 2008, 10:50
autor: MARKKO
mea culpa, masz racje wszystkie zetec'i maja vmax na 5, tylko 1,3; 1,4 i diesele mają vmax na 4
KONIEC OFFA

: 29 sty 2008, 11:35
autor: Viper9595
no to nie wiem.... moze skrzynia byla kiedys przekladana z innego bo z tego co mi wiadomo to auto bylo bite.

a jest mozliwe ze np na 5 bieg jest zalozona jakas blokada?

na 4 ladnie poszedl pod 150 no i dalej juz nie dalem rady jechac bo jak napisalem wczesniej trzeba bylo skrecac:)

a jak nie to gdzie moze byc jeszcze problem?

: 29 sty 2008, 11:52
autor: mikruss
Sluchaj na 5-tce powinien ladnie sie rozpedzac i isc równo w miare do tych 150-160. Ja na odcinku ok 1,5 km rozpedzam sie do 170 bez zbeznego duszenia na 1 i 2, gdzie jeszcze musze na tym odcinku wyhamować do 60 bo wjezdzam do wioski juz