Strona 2 z 2

: 08 lip 2008, 18:03
autor: deathrider_85
Problem z zapalaniem w zasadzie ustąpił (po wizycie u elektryka i zapobiegawczo wymieniłem przewody wysokiego napięcia.
Natomiast po miesiącu świętego spokoju pojawił się następny. Auto mi przerywa, szczególnie na wysokich obrotach (powyżej 3000obr/min). Często jest tak, że auto przy 3500 tak jakby zgaśnie, szarpnie nim i dalej obroty już idą do góry bez problemu. Dzisiaj mi na autostradzie zgasło :evil:, ale jak się jeszcze kulało zapiąłem 4 i zapaliło. Potem na skrzyżowaniu mi zgasło, ale zapaliło z lekkim trudem, trochę poprzerywało, no i znowu jechało spokojnie. Po jakimś czasie znów to samo, itd, itp.
Podejrzewam, że niestety pompa paliwa się kończy i w związku z tym mam pytanie.
Ile kosztuje wymiana tego badziewia? Pompa coś koło 120zł kosztuje, ale chce, to zrobić "jak Bozia przykazała" :smile:, czyli wyjmując zbiornik paliwa. Będzie mi to robił znajomy, ale wiadomo, że muszę mu zapłacić jakąś kasę?

: 08 lip 2008, 20:16
autor: lordpablo
jaką kaśe jak to znajomy to weż po dwa Ice Mody i butelkę zimnego napoju 0,5 litra najlepiej niegazowanego wysokooktanowego i bedzie dobrze :razz:

: 08 lip 2008, 21:16
autor: deathrider_85
lordpablo pisze:jaką kaśe jak to znajomy to weż po dwa Ice Mody i butelkę zimnego napoju 0,5 litra najlepiej niegazowanego wysokooktanowego i bedzie dobrze :razz:
Nom... jak by tak było to bym się ucieszył :razz:, ale jednak jest to trochę roboty tak, że jakąś kasę trzeba mu odpalić.
Nastawiłem się teraz na wymianę pompy i w najbliższym czasie na przelutowanie skrzynki bezpieczników (jak znajdę kogoś kto mi to zrobi skrzynkę dla satysfakcji i za dobrą flaszkę :p).
Jak to nie wyeliminuje moich problemów, to chyba tylko palnąć sobie w łeb, bo już wszystko wymieniłem i sprawdziłem oprócz tych dwóch elementów.