Strona 2 z 5
					
				
				: 28 kwie 2008, 20:14
				autor: Mn1s1ek
				Myślisz, że nie ma różnicy ?
Bo "skoro nie widać różnicy to po co przepłacać" ?
Sam już nie wiem...
			 
			
					
				
				: 28 kwie 2008, 20:38
				autor: morgon
				Ja już od trzech lat kupuje te produkty. Klocki,szczęki, tarcze hamulcowe itp. za tarcze dałem 110 zł rok temu i nic się z nimi nie dzieje. Ale wybór należy do Ciebie. Mi te produkty odpowiadają
			 
			
					
				[K] kompletne zaciski hamulcowe RS 2000
				: 30 cze 2009, 22:02
				autor: Tigerbart
				Kupię zaciski RS 2000 pod tarcze 260mm do mojego nowego Essa.
			 
			
					
				
				: 30 cze 2009, 22:14
				autor: Yagr
				Tigerbart, może lepiej powalczyć z tymi z mondka? I tak dasz fele min. 15" więc miejsce pod zaciski będzie a Orion ma doświadczenie w tym modzie więc jest źródło wiedzy 

 
			 
			
					
				
				: 30 cze 2009, 22:18
				autor: Tigerbart
				no w moim temacie jest nawet załączona fotorelacja jak założyć zaciski i tarcze 278mm od V6, nie ma tam chyba jednak informacji czy same mocowanie zacisku jest bezpieczne w eksploatacji, no i nie jasno dla mnie jest przedstawione. Tarcze 260 powinny wystarczyć, co?
			 
			
					
				
				: 30 cze 2009, 22:19
				autor: Yagr
				powinny 

 zwłaszcza jak sobie jakis powerdyski albo nawiercane zimmermanny wstawisz 

 
			
					
				
				: 30 cze 2009, 22:24
				autor: orion
				dużo ludzi jeździ na hamulcach z ST między innymi i ja , jedno mogę powiedzieć są lepsze od tych z RS i fajniej wypełniają felgę  

 
			
					
				
				: 30 cze 2009, 22:27
				autor: Tigerbart
				wytłumacz mi - laikowi - co potrzebne jest aby zamontowac zaciski od ST i jak to wykonać?
			 
			
					
				
				: 30 cze 2009, 22:41
				autor: orion
				Potrzebne są : zaciski z ST, Klocki z ST i tarcze z ST, wiertarka i wiertło 12mm, 4 śruby 12mm którymi przykręcimy jarzmo zacisku do zwrotnicy, 4 nowe podkładki miedziane, 2 nowe krótsze śruby którymi przykręcamy przewody hamulcowe, 500ml płynu hamulcowego, dystans pod tarczę hamulcową grubości 3mm (za dorobienie u tokarza zapłaciłem 40zł).
Podnosimy auto, zdejmujemy koło.
Okręcamy stare zaciski , zdejmujemy je zdejmujemy starą tarczę.
Bierzemy wiertarkę rozwiercamy dwa otwory w zwrotnicy.
Zakładamy dystans , zakładamy nową tarczę z ST i przykręcamy zacisk.
Odkręcamy przewód hamulcowy od starego zacisku i przykręcamy szybko nową krótszą śrubą , dając nowe miedziane podkładki, do nowego zacisku.
Odpowietrzmy hamulce i heja banana  

 
			
					
				
				: 30 cze 2009, 22:58
				autor: Tigerbart
				czy pompe hamulcową też trzeba zmieniać?
			 
			
					
				
				: 30 cze 2009, 23:00
				autor: orion
				czy pompe hamulcową też trzeba zmieniać?
NIE 
nic poza tym co napisałem
 
			
					
				
				: 30 cze 2009, 23:30
				autor: Tigerbart
				a co z otworami w tarczy? jest ich 5 w innym rozstawie niz mamy..
			 
			
					
				
				: 01 lip 2009, 09:22
				autor: orion
				a co z otworami w tarczy? jest ich 5 w innym rozstawie niz mamy..
jest ich cztery, należy kupić takie na 4 śruby
 
			
					
				
				: 02 lip 2009, 20:45
				autor: Tigerbart
				czyli chyba tarcze tylko mondeo Mk1 v6 albo escort cosworth, sierra cosworth...
na allegro tarcze np Zimmermann'a są dostępne..
			 
			
					
				
				: 02 lip 2009, 22:15
				autor: mikruss
				te zimmermany z allegr sobie daruj.
jedz do sklepu motoryzacyjnego i kup ATE Power Disc+klocki ATE (nie zadne brembo max+ferrodo) a auto bedzie stawac w miejscu.
Mam takowe w vectrze zamontowane i auto dęba staje. Nie raz juz spawdzone na trasie i juz niejednemu wlos sie na glowie jezyl, jak te hamulce sie rozgrzeją. Na zimnym slabo hamują nawet w poruwnaniu do seri ale po lekkim nagrzaniu są brzytwa, do tego nie palą sie jak seria, a takie zimmerman(pewni jeszcze nawiercane) to muszą miec strasznie wysoką temp aby porządnie hamowały, bo jezeli takie hamulce nie są porządnie rozgrzane to mzesz sobie rownie dobrze nogami hamowac i na jedno wyjdzie...