Strona 2 z 2

: 19 maja 2008, 14:07
autor: orion
zrób obejście skrzynki ja tak mam w rsie i jest ok

: 19 maja 2008, 16:13
autor: kazik
czyli mam zrobić tak jak opisuje jamszoł? przecież tak robiłem i to nic nie dało.

: 19 maja 2008, 16:17
autor: Jamszoł
Widocznie źle coś wymodziłeś. :mrgreen:

: 19 maja 2008, 16:37
autor: orion
kazik, najlepiej by było podmienić skrzynkę ja ma inne obejście niż zaproponował jamszoł, ale robione przez poprzedniego właściciela i ciężko mi się w tym połapać ale działa jak trzeba

: 19 maja 2008, 19:51
autor: kazik
dobra będę kombinował

: 27 maja 2008, 20:18
autor: kazik
i tak udało mi się zlokalizować problem z pompą paliwową. Problem polegał na tym że pojawił sie zimny lut na skrzynce bezpieczników ale udało mi się go usunąć i pompa działa bez zarzutów. Za to pojawił się kolejny problem zniknęła mi iskra na świecach i nie wiem gdzie może być problem możecie mi w tym pomóc.

: 28 maja 2008, 00:09
autor: Jamszoł
Sprawdź zasilanie cewki - możliwe , że spie... się przy skrzynce.
Sprawdź na wyjściu skrzynki.

: 28 maja 2008, 14:10
autor: kazik
a na której wtyczce tego szukać w skrzynce bezpieczników??

: 28 maja 2008, 20:38
autor: Jamszoł
zasada jest taka jak w poscie gdzie przerabiałem (robiłem obejście) do zasilania przełącznika dmuchawy.
Czyli kabel wyjściowy jest blisko (nad) bezpiecznikiem.
Sprawdź najpierw czy masz zasilanie przy samej cewce.

: 29 wrz 2008, 21:40
autor: kazik
problem z cewkami rozwiązany obydwie się spaliły dodatkowo miałem zwarcie na instalacji silnikowej a teraz już wszystko jest w porządku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: wkońcu odzyskałem swojego białasa :mrgreen:

: 29 wrz 2008, 22:06
autor: emceha
No to Patryk widzę Ciebie i białaska w Smoleniu :razz:

: 29 wrz 2008, 23:31
autor: kazik
to zależy kiedy bo jak na razie to się spłukałem :razz: :mrgreen: