Strona 2 z 2

: 30 maja 2008, 19:14
autor: orion
uwielbiam te warszawskie :evil: ceny ja u siebie parę miesięcy temu zapłaciłem 30zł

: 01 cze 2008, 18:34
autor: Bosaczek55
no tak tylko jak sie najpierw przekonac czy napewno chodzi o zbieznosc...a nie o amorki np...

: 01 cze 2008, 23:14
autor: Jamszoł
Jak amorki nie trzymają to wozem buja na dziurach.

: 02 cze 2008, 20:44
autor: Bosaczek55
no buja :) jak np wjade w dzore to kierownica odbija sama w innym kierunku niz zamierzony :)

: 02 cze 2008, 22:34
autor: Jamszoł
Miałem na myśli bujanie góra dół ale jak mówisz , że na dziurach prowadza Cię po drodze , to przyczyna może leżeć raczej po stronie wahaczy.
Sprawdź no dokładnie tuleje wahaczy - szczególnie przednie , jeśli one są luźne , samochodem miota na dziurach a i również ma to wpływ na zbieżność woza i na piszczenie na zakrętach.

: 03 cze 2008, 18:23
autor: Bosaczek55
korcze czyli wyglada na to ze bede chyba musial wymienic cale przednie zawieszenie...:)i amorki i caly magiel...a takze koncowki drazkow od razu przy okazji i moze wachacze korcze nie wiem czy mnie na to stac :P ale juz troche w moim essim zrobilem i szkoda bylo by mi sie z nim rozstac a wiec bedzie to moja skarbonka :P


no wiec mechanik posprawdzal i powiedzial tak ze koncowki drazkow wylochane na maksa,amorki tak samo...to wymienic i jechac na zbierznosc...tylko jeszcze musze sie wziac za prawidlowe poskrecanie calej kolumny w srodku... apropo to skad bede wiedzial ze juz jest ok ?? musze za kazdym razme zakladac kierownice?i sprawdzac czy jest tam jakis luz...