Strona 2 z 2

: 28 lut 2009, 15:22
autor: Grand
jemu chodziło o spasowywanie zaworka z głowica, a to zrobisz sam pastą polerską możesz se dopasować, możesz kanały wypolerować powiększyć też sam zdjąć załozyć głowice też sam możesz to zrobić i to bardziej cieszy niż oddać auto do mechanika i czekać aż " Ci zrobi "

: 28 lut 2009, 15:40
autor: Yagr
Grand, zgadza się ale gdy już wstawiasz większe grzybki to sama pasta polerska nie wystarczy...

: 28 lut 2009, 18:14
autor: Grand
no spasować toto to tokarką można by frezarką....

choć wg mnie osoboście prywatnie IHMO niema to żadnego sensu, może gdyby jeszcze załozyć cztery gaźniki zamiast wtrysku i ostrzejsze wałki to by to mialo prawo jeździć lepiej ;]

sama zmiana zaworka nic nieda bo itak się więcej nie napełni przecież wtedy wązkim gardłem jest kolektor ssący/przepusnica, filtr itd.
a w druga strone kolektor wydechy itd..

jeden mod musi za sobą pociągnąć kilka innych wtedy to ma sens. silnik to maszyna gdzie wszystko ze sobą współpracuje

to tak jak stoi w szeregu kilkuset robotników i podają sobie cegły, nic nieda to, że jednego wymienisz na pudziana ;]
ale jak większość wymienisz na pudzianów to będziesz miał efektywniejsze podawanie cegieł :grin:

: 28 lut 2009, 20:43
autor: iglaxr3i
Sprostowanie zrobie a wiec:
-głowica bedzie dawana tylko do planowania
-kanały i gniazda bede robił sam i do tego nie sa potrzebne zadne maszyny za 100 tys.
bo dla chcacego nic trudnego ,w razie jak cos spieprz.. to mam 2 w zapasie.

A co do przepustnic to nie wybiegac mi przed szereg jasne Grand ,wałki juz sa i kolektor wydechowy tez.

: 28 lut 2009, 22:43
autor: Grand
polerowałem ja swego czasu kanały w escorcie....