Strona 2 z 2

: 21 lis 2008, 13:21
autor: nonam
A do tego przydałoby się jeszcze okuć silnik bo któż wie ile wytrzyma na seryjnych korbowodach, tłokach itp :) Kumpel uturbił Celice 1.8 (była w TVN Turbo) i z fabrycznych 120KM zrobiło się 302KM, tylko co z tego jeśli władował w to 5 wiaderek pieniędzy, a jak już to poskładali do kupy to po koleji padały sprzęgło, półosie, skrzynia itp itd. Szkoda kasy, chyba że ktoś jest maniak i go na to stać :) No i przy okazji zestroić taki silnik to też nie tak łatwo :P

: 21 lis 2008, 20:54
autor: Tigerbart
Swap na RS 2000 będzie kosztował podobnie.. tż trzeba zmienić hamulce i zawieche i inne..
Mój kolega ma Honde CRX 1.6 16V, którą dał do profesjonalnego przerobienia gdzieś w Warszawie i po dodaniu turbo i sporym modzeniu przy silniku z 160 PS ma teraz 330 PS :shock: Goście ścigaczami nie dają rady, normalnie gość leje ludzi na motorach :mrgreen: A jadąc z nim nie udało mi się pochylić głowy do przodu, tak wciska w fotel :grin:

Generalnie to chyba najlepiej to już kupić po prostu RS 2000 w dobrym stanie i to chyba by wyszło najtaniej ;)

: 23 lis 2008, 15:21
autor: orion
Bartek T. pisze:Generalnie to chyba najlepiej to już kupić po prostu RS 2000 w dobrym stanie i to chyba by wyszło najtaniej ;)
a po dwóch tygodniach jazdy rs2000 stwierdzasz , kurde przydał by się cosworth ten to by dopiero zpierdzielał :razz:

: 23 lis 2008, 19:31
autor: Jamszoł
A po Cosim to już tylko Wejron , bo cała reszta wydawać się będzie zbyt słaba. :mrgreen:

: 23 lis 2008, 19:42
autor: Tigerbart
Veyrona to kupiłbym chyba mając 60 lat :razz:

: 23 lis 2008, 19:45
autor: Jamszoł
to mnie już nie dużo brakuje - oczywiście lat bo kasy to nie powiem bo nie wypada :oops:

: 23 lis 2008, 20:00
autor: Tigerbart
ta, a potem zbieralbym na tuning zawieszenia bo w polsce bym musial mieć Veyrona Cross Country :lol: :lol: