Strona 2 z 3
: 15 kwie 2009, 23:36
autor: kfadrat
Tego nie sprawdzałem, jak się zachowuje pompa jak już rozrusznik kręci, jutro jak wrócę z pracy to spróbuję. Powiedzcie mi jeszcze proszę czy jest możliwe, że w przypadku gdy zjakiegoś powodu nie dochodzi paliwo, to samochód bez żadnego szarpania gaśnie? Gdyż w momencie gdy stracił moc nie czułem żadnego szarpnięcia, poprostu spadały obroty i zgasł. jest to możliwe
: 15 kwie 2009, 23:42
autor: kupiec
kfadrat pisze:gdy stracił moc nie czułem żadnego szarpnięcia,
jak dla mnie pompa kaput. odcięcie paliwa. albo jak pisałem do filtra jakie badziewie dostało się i zablokowało paliwo.
jak mnie raz (i tylko raz) brakło paliwa to poprostu autko zgasło bez żadnego pierdnięcia
: 15 kwie 2009, 23:43
autor: swirus71
Nie chcę Cie straszyć - ale jak miałem problem z odpaleniem mojego po małych przeróbkach elektrycznych to się okazało, że komputer spaliłem... (jak mieszałem przy centralnym zamku zrobiłem zwarcie) ... iskra była wszystko niby działało ale odpalić nie chciał... nie miał sterowania wtryskiwaczami i kiszka...
: 15 kwie 2009, 23:49
autor: Jamszoł
kfadrat, sprawdź pompę i wymień filter paliwa.
Nie wiesz jak długo jeździł wóz na tym filtrze.
: 15 kwie 2009, 23:53
autor: kfadrat
Ok. jutro kupuje i wymieniam, jak nie pomoże to trzeba bedzie szukać dalej, albo jakiś elektromechanik
A na razie dzięki za pomoc i sugestie
: 15 kwie 2009, 23:56
autor: Jamszoł
sprawdź jeszcze czy do wtrysków dochodzi 12 V i prąd sterowania - impuls 3 V
Przy listwie wtryskiwaczy , popuść wężyk paliwowy i zobacz czy dochodzi paliwo.
: 16 kwie 2009, 00:11
autor: kupiec
Jamszoł pisze:Przy listwie wtryskiwaczy , popuść wężyk paliwowy i zobacz czy dochodzi paliwo.
pierw filtr paliwa zmień bo i tak to musisz zrobić. jak Jamszoł pisał cholera wie ile kolo jeździł na tym filtrze. jakbyś mój filtr oleju zobaczył po poprzednim właścicielu to nigdy ale to nigdy byś nie uwierzył sprzedawcy że "wzystkie filtry zostały wymienione"

: 16 kwie 2009, 08:22
autor: swirus71
Kupiec: i właśnie dlatego kupując samochód należy wymienić olej i wszystkie filtry niezależnie od tego co mówi sprzedający... (szczególnie, że filtry to nie jest znowu aż taki wielki wydatek)
: 16 kwie 2009, 08:38
autor: kupiec
tak właśnie zrobiłem. filtr oleju demontowałem bo inaczej tego nie można napisać ponad 2 godz. kluczem nic nie mogłem zrobić tylko młotkiem i gwoździem i starym popychaczem. w tym filtrze praktycznie oleju nie było tylko sam syf jak smoła.
kfadrat szkoda że nie masz skąd pompy podmienić.
: 16 kwie 2009, 11:39
autor: Rob
kfadrat, Wyjmij przekażnik R1 ze skrzynki bezpieczników i spróbuj odpalic ... wiem wiem zaraz sie podniosą głosy że to nie to , spróbuj roboty 5 minut . U mnie to była przyczyna . Do tej pory ( rok ) jezdze bez tego przekaznika i wszystko OK
: 16 kwie 2009, 14:29
autor: kfadrat
Będę musiał sprawdzić, bo jak wczoraj grzebałem to zauważyłem że szwankuje ogrzewanie przedniej szyby bo kontrolka się nie świeci i ogólnie przestało się załączać. A sprawdzałeś wtedy może jak z paliwem było czy dochodziło?
: 16 kwie 2009, 22:54
autor: Rob
kfadrat pisze:A sprawdzałeś wtedy może jak z paliwem było czy dochodziło?
nie mam pojęcia nie sprawdzałem wtedy ...

: 19 kwie 2009, 01:18
autor: kfadrat
A jednak pompa. Filtr był trochę przypchany, 200 tyś przebiegu i lekko przypchany filtr mogły przeciążyć pompę. No cóż teraz samochód jeździ.
Dzięki wszystkim za sugestię i pomoc
: 19 kwie 2009, 12:11
autor: kupiec
no to cieszy że furka śmiga.
kolejny przykład zaniedbania filtrów. ja nie patrze na przebieg tylko raz w roku filtry i płyny zmieniam. w Mk4 miałem pompe z 88r i nigdy przez 9 lat mnie nie zawiodła bo filtr zmieniałem co roku czyli ok 10 tys przebiegu.
: 19 kwie 2009, 12:37
autor: Jamszoł
Zobacz co ile się zmienia filtr paliwa
