Strona 2 z 2
: 15 wrz 2009, 21:17
autor: Jamszoł
bodzio82 pisze:to cisnienie oleju masz lepsze na rozgrzanym niz na zimnym silniku

To moze sworzen puka na tloku moze ma luzy

Jak silnik zimny , to zawory pukają - a ciśnienie na samym początku rozruchu silnika jest kiepskie .
A sworznie - to akurat odwrotnie - pukają jak jest ciepły .
: 15 wrz 2009, 23:19
autor: Diego240
przed wymiana rozrzadu było ok i po wymianie też zauważyłem ze samochodzik lepiej sie sprawuje, nie wiem co dalej o tym mysleć muszę sie z tym przespać i do mechanika wybrać
[ Komentarz dodany przez: leszek: Wto 15 Wrz, 2009 ]
jako że jesteś nowy to ostrzeżenie ustne na razie dostajesz.
edytuj posty. nie pisz jednego pod drugim !!!!
: 15 wrz 2009, 23:45
autor: bodzio82
Diego240, zastosuj sie do poleceń Moderatora ja oberwałem

: 16 wrz 2009, 17:57
autor: Diego240
no i jest edycja, co do silnika to mam jeszcze pytanko jak by się zachowywał samochodzik po pierwsze z zaduża ilościa podawanego paliwa jak i również z uszkodzonym katalizatorem?
: 16 wrz 2009, 17:59
autor: Yagr
o co chodzi z tą edycją postu gdzie to mam zrobić?
zobacz okno postu który wpisałeś i w jego prawym górnym rogu jest przycisk edycji.