Strona 2 z 2
: 08 lis 2009, 01:40
autor: Albercik
no to przecież napisałeś to samo, co ja w poprzednim poście

: 08 lis 2009, 13:05
autor: Jamszoł
Albercik pisze:Włączanie kontrolki rezerwy przy pewnym poziomie oporu będzie bardzo niemiarodajne.
Przecież cały WSKAŹNIK paliwa jest nie miarodajny - więc w czym problem ?
U mnie jak mam na full zalanego paliwa i przejadę 30 km to już pokazuje 3/4 zbiornika .
Tak jak trzeba wyczaić co pokazuje zegar tak i trzeba by było wyczaić ile jeszcze jest beny , gdy kontrolka się zapali na stałe - tak samo było w F125 i Mondkach - każdy inaczej pokazywał.
Poza tym - po co sie kłucić - wymienić cały pływak wraz z pompką paliwa - było o tym do góry pisane , że na szrocie jest i po kłopocie .
Cala kłutnia (wymiana poglądów ) jest nie potrzebna - chociaż pouczająca

: 08 lis 2009, 13:16
autor: Blazey
novy, bardzo pouczająca wypowiedź. I tyle wnosi do dyskusji, że normalnie pełny szacunek...