Strona 2 z 2
: 04 sty 2010, 14:47
autor: Albercik
hm, spoko. Też będę miał sporo pierniczenia, bo już mi idzie liczniczek od 99r.

tylko problem, bo nie mam takich wtyczek, a sprzedający nie miał, więc będzie ciężko. Ale spoko

Ja nie dam rady? No ja?!?

: 04 sty 2010, 14:53
autor: WieSiu
a no bedziesz mial na prawde sporo problemow

Ale ja tam wszystkim sie dziwie ze pchaja sie w te elektroniczne, normalne tez moga byc piekne, wystarczy kupic biale zegary oryginalne od escorta lub od pumy
: 04 sty 2010, 14:59
autor: Albercik
WieSiu pisze:wystarczy kupic biale zegary oryginalne od escorta lub od pumy
ale ja po 1. nie cierpię białych zegarów.
po 2. chcę podświetlone od spodu bo te od góry to straszna tandeta...
po 3. te z mechanicznym przebiegiem trącą mi PRL'em
Ogólnie fajnie wyglądają. Wogóle to wyszarpałem od matki z foki te zegary, które u niej są i próbowałem je przypasować do essa. Nawet dałoby radę, ale roboty więcej, niż escort jest warty...

Bo trzebaby przemodelować ramkę tą drewnianą do tego mocowania wewnątrz deski... Ale te elektroniczne też są fajniste

: 04 sty 2010, 23:46
autor: dziku
Podepnę się pod temat. Od jakiegoś czasu kontrolka u mnie w samochodzie też zaczęła sie dziwnie zachowywać. Nie zawsze - ale czasami sobie mruga. Mianowicie ma to postać 4 mrugnięcia i chwila przerwy. Z tego co się orientuję wskazuje to na jakiś błąs. Ktoś wie jaki i jak można go rozwiązać?
: 05 sty 2010, 00:04
autor: Jamszoł
4 mignięcia - brak połączenia z napinaczem .
Są podane wszystkie kody systemu ASR - trochę inwencji
dziku pisze:Ktoś wie jaki i jak można go rozwiązać?
Przeczyścić styki w żółtych wtyczkach przy siedzeniach - jak nie pomoże - demontaż siedzeń i przeczyścić styki przy wtyczkach przy samymch napinaczach - podłożyć jakąś gumkę pod zatrzask - jak on wygląda zobacz tu
http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.p ... c&start=30
: 05 sty 2010, 00:14
autor: Blazey
ASR? Eeeee.... SRS Chyba

: 05 sty 2010, 17:11
autor: Jamszoł
Dokładnie - poknociły mi się literki
