Strona 2 z 2
: 29 sty 2010, 11:01
autor: Yagr
Albercik, panewki to padały w 80-konnych 1,4 fiata (u siostry też były kiedyś przekopy z tym) ale w escortach to rzadkość więc skończ z lansowaniem tej teorii w każdym temacie o usterkach bo tylko niepotrzebnie stresujesz usera a jeszcze w końcu wykraczesz...

: 29 sty 2010, 11:26
autor: cidzej
Yagr pisze:skończ z lansowaniem tej teorii w każdym temacie o usterkach
AMEN !
tutaj ewidentnie do sprawdzenia:
1. czujnik położenia wału
2. EDIS
3. kable w wziazkach do "przedzwonienia"
czy auto zaliczyla crash test ?? sprawdz stan wiazki idacej przez prawy blotnik / słupek do EEC, acz kolwiek skoro obrotek wariuje (a do niego sygnal nie idzie od EEC) to moze byc uszkodzona wiazka do EDISa - u mnie ktos ja przycial/przecial w okolicach sciany grodziowej jak przechodzi takim przepustem pod guma - nazwijmy to uszczelniajaca maske po zamknieciu - po prostu albo ktos ja zle wsadzil albo mu wyskoczyla z przepustu i ja przytrzastna klapa jednoczesnie uszkadzajac izolacje na przewodach - potem byly cyrki, szczegolnei jak bylo wilgotno na dworzu
up. sprawdz jeszcze kabel od czujnika polozenia walu do EDISA - u mnie ktos na tym przewodzie zrobil, nzwijmy to, odciecie zaplonu - po prostu jak alarm byl uzbrojony to zwieral przewody od czujnika inie bylo zaplonu .... tylko po jakims czasie alarm sie ..... zepsuł

: 29 sty 2010, 13:14
autor: roquo
Ok dzięki za odpowiedzi
Od początku myślałem że to elektronika.....wasze odpowiedzi jeszcze mnie w tym utwierdziły,od dłuższego czasu miałem problemy z odpalaniem,obrotami,aż w końcu doczekałem się takich cyrków........
: 29 sty 2010, 15:38
autor: Jamszoł
Popatrz no jeszcze na same wejście zasilania na skrzynkę bezpiecznikową (luźna wtyczka czy coś koło tego )
Dlatego , że - jeśli by był padniety np. czujnik położenia wału , to po przekręceniu kluczyka pompa się odezwie ( ZAWSZE) pompa dopiero nie ruszy przy samym rozruchu .
Ewentualnie jest luźna wtyczka przy samym kompie , jeszcze też można powyciągać duże bezpieczniki te przy aku i poczyścić styki pod nimi .
Nawet jak powypinamy wszystkie czujniki jakie sa w samochodzie - pompa się odezwie.
Bezpieczniki przy aku , zasilanie puszki bezpiecznikowej - wtyczka przy kompie.
: 29 sty 2010, 16:28
autor: roquo
Dzięki za odpowiedzi,posprawdzam ww.miejsca,a jeszcze mam pytanko czy zwarcie w instalacji może powodować takie cyrki?Chodzi mi oto że na przykład zwarcie jest na przewodach od radia,zapalniczki itp
: 29 sty 2010, 16:32
autor: Yagr
roquo, jakiekolwiek zwarcie leci na bezpieczniki ("bo dlatego one są, bo one są dla tego

" ale jeśli masz skrzynkę bezpieczników padnietą to zamiast wywalać bezpiecznik może robic różne inne cuda...
: 29 sty 2010, 19:31
autor: roquo
ok dzięki,posprawdzam wszystko tak jak mówiliście,oby to nie była skrzynka bezpieczników....
: 29 sty 2010, 19:47
autor: Yagr
roquo, nawet jeśli to skrzynka bezpieczników to nie problem to naprawić, praca jest prosta ale mozolna, jest opis na forum

: 29 sty 2010, 20:16
autor: roquo
Niee w to to ja się bawić nie będe....nie z moimi zdolnościami do lutowania itp......... Czytam,sprawdzam tu i ówdzie i wszystko wskazuje na to że to skrzynka.....
[ Dodano: Nie 31 Sty, 2010 ]
problem znikł,przyczyną było nadpalenie w skrzynce bezpieczników.....