Strona 2 z 2
: 24 cze 2010, 10:39
autor: WieSiu
a ja nie mam ani kata ani strumienicy i nie narzekam

tylko srodkowy i koncowy tlumik. Poza tym pusta puszka po katalizatorze bez wspawanej rurki daje taki metaliczny dzwiek przy dodawania gazu.
: 24 cze 2010, 14:10
autor: orion
WieSiu pisze:Poza tym pusta puszka po katalizatorze bez wspawanej rurki daje taki metaliczny dzwiek przy dodawania gazu.
Jak byś garnki za sobą ciągnął

: 25 cze 2010, 00:27
autor: Tigerbart
hehehe ja w czerwonym mam to samo co Wiesiu i tez mam taki dzwiek miedzy 2,5 - 2,8 obr
: 25 cze 2010, 00:32
autor: Illuminati75
A ja gwizd na 2k4

Ale to rura ze znaku więc...
: 25 cze 2010, 14:04
autor: mlekolowickie
Tigerbart pisze:2,5 - 2,8 obr
cholera, ja tez mam ten dzwiek, auto przeglady przechodzi, obstawialem ze to osolna pod katem wchodzi w rezonans

musze to rozebrac szybciorem.
jakie sa jeszcze opcje modyfikacji wydechu? rurki wstawial nie bede, wypukanie kata co powoduje?
i moglby wytlumaczyc ktos dzialanie strumienicy? co ona takiego w sobie ma ?
: 25 cze 2010, 17:22
autor: emtees
Działanie strumienicy, jakoby dawała więcej mocy to bullshit-nic nie daje. Lepiej wstawić zwykłą prostą rure tak jak ma chociażby Uriel. Wypukasz wkład kata i będziesz miał po prostu pustą puche. Nic się zbytnio oprócz dźwięku nie zmieni, spaliny pewnie troche zbliżą się do granic norm, ale nie ma się co wg. mnie tym przejmować.
: 28 cze 2010, 07:54
autor: bobson
Montując strumiennice tylko się traci a nie zyskuje... Ja wycinając kata wstawiłem tłumik przelotowy no i wymieniłem środkowy i końcowy na wersje z RS-a (8mm większe średnice rur). Teraz cały wydech mam wewnątrz 2 calowy, 2 pierwsze tłumiki przelotowe, ostatni komorowy i dźwięk jest naprawdę świetny.
Ogólnie samo wycięcie kata nie dodaje mocy, prędzej pomoże w następnych modach. Pozwala też silnikowi szybciej wchodzić na te najwyższe obroty.
http://www.youtube.com/watch?v=pS38x7ZfYyI
PS. kata sprzedałem za 180zł a nowy tłumik z wysyłką i wspawanie kosztował mnie 110 ;]