Strona 2 z 2
: 12 lip 2010, 21:02
autor: KuRowSKi
ORION pisze:KuRowSKi pisze:Nie ma go do czego przykręcić. I nie ma go jak zaczepić żeby ciągnąć,
W obu moich fordach siłownik (nieoryginalny) jest na pasie tylnym i wszystko się da , trzeba tylko pokombinować , a otwieranie z pilota jest bardzo praktyczne.
Ja nie chciałem robić rzeżby, bo staram się wszysko dokładać jeżeli to możliwe jak oryginał, zależy od właściciela

: 12 lip 2010, 22:30
autor: ppposp
Mnie też zależy na oryginale.
: 13 lip 2010, 10:07
autor: orion
KuRowSKi pisze:Ja nie chciałem robić rzeżby, bo staram się wszysko dokładać jeżeli to możliwe jak oryginał, zależy od właściciela

A ja nie chciałem podnosić wagi i tak ciężkiej klapy poza tym nie miałem oryginalnego siłownika

: 22 lip 2010, 12:46
autor: ppposp
Udało mi się wyszarpać na szrocie siłownik. Wystarczyło wziąć siłownik wraz z tym prętem metalowym zakończonym nibieskim platikiem.
Wszystko pasuje idealnie, tzn siłownik wkręca się w fabrycznie wywiercone dziury a pręt zahacza się o blaszkę z taką długą dziurką.
Powiedzcie mi czy ten siłownik ma jakiś swój przekaźnik w skrzynce bezpieczników?
: 22 lip 2010, 18:21
autor: KuRowSKi
Nie ma przekażnika, siłownik występował tylko w escortach które miały fabryczny alarm i z centralki alarmu było podane zasilanie (przycisk podawał masę do centralki, a ona wysyłała +12V na siłownik.. Masa jest przykręcona w klapie, a na przycisk podaj zasilanie +12V z elektrycznych szyb, jest najbliżej i pociągnąć jeden przewód do klapy, samo przeciągnięcie przewodu przez klapę to sztuka jak cholera ja się męczyłem przez pół godziny.
: 22 lip 2010, 21:46
autor: ppposp
Mnie też zajęło to gdzieś 30 minut, pomogła mi miara zwijana, wepchałem ją w blachę, do niej miałem przylepiony kabel. Ja musiałem założyć przekaźnik ponieważ impuls wychodzący z centrali zamka na dodatkowy kanał (w tym wypadku klapa bagażnika) ma max 200mA.