Strona 2 z 3
: 27 lip 2010, 00:40
autor: Jamszoł
Ja bym na Twoim miejscu wykorzystał już istniejące podłączenie się do kolektora ssącego
: 29 lip 2010, 12:57
autor: Illuminati75
A więc:
- w tym momencie zaślepiłem tamto podłączenie które było i jest w miarę ok wszystko. W miarę, bo coś mi się z wolnymi obrotami pokręciło. Ale dzisiaj to zrobię.
- założenie wkrętki do kolektora czy w inne miejsce, o którym była mowa wcześniej zrobię po niedzieli.
Teraz mam zajęcie z lampami i kombinacje z metaloplastyką do reflektorów, kombinuję też z brewkami. Tak więc temat na razie odkładam... Za kilka dni powrót. Prawdopodobnie jednak pomysł Jamszoła będzie mniej inwazyjny...
: 29 lip 2010, 13:49
autor: Yagr
Uriel75, please... nie zakładaj brewek!
: 29 lip 2010, 13:51
autor: Illuminati75
TO na razie koncepcja Grzesiu. Muszę najpierw zrobić przód tak jak należy a wtedy będę myślał... Odradzasz mi jak rozumiem?
: 29 lip 2010, 13:53
autor: Yagr
Uriel75 pisze:Odradzasz mi jak rozumiem?
DOKŁADNIE
: 29 lip 2010, 18:23
autor: Illuminati75
Wracając do moich problemów z podciśnieniem. Zrobiłem zdjęcia i opiszę co i jak:
Zdjęcie 1:
- w tym miejscu co jest zaślepione był podłączony budzik. Po zaślepieniu praca silnika wróciła do normy.
Zdjęcie 2:
- było pytanie dlaczego wężyk łączony. Ten co widać idzie do zegara. Brakowało 30-40 cm więc dlatego był łączony większą średnicą (jeden w drugi). Może z powodu średnicy ten problem?
Zdjęcie 3:
- pytanie do Jamszoła - w którym miejscu założyć ten trójnik? Oznaczony 1 czy 2?
: 29 lip 2010, 19:04
autor: bodzio82
Uriel mam pytanie do czego ci te wskazania z vaku?a pozatym jak przetniesz przewod od serwa to jak wepniesz trojnik to ciekawe jak zrobisz zeby było szczelnie jak to plastikowy przewód,bedziesz sie meczył moim zdaniem .Pozatym podciśnienie od serwa nie bedzie to dobrze działało ale rob se jak chcesz ja napisałem jak by było dobrze ...
: 29 lip 2010, 19:07
autor: Illuminati75
I jestem między młotem a kowadłem. Jamszoł wspominał mi o tym trójniku - w końcu też grzebie w samochodach.
Dojdzie do tego, że jeden budzik będę miał nieczynny...
: 29 lip 2010, 19:18
autor: bodzio82
ja nie mowie że ktos sie zna czy nie zna ,ja robie to na codzien zwlaszcza jak sekwencje zakladam to czesto biore z kolektora tak jak napisalem wiec
: 29 lip 2010, 19:23
autor: Yagr
I jestem między młotem a kowadłem. Jamszoł wspominał mi o tym trójniku - w końcu też grzebie w samochodach.
wątpię żeby Jurkowi chodziło o przewód podciśnieniowy do serwa
Tam bedziesz miał zmianę przy każdym hamowaniu
: 29 lip 2010, 19:27
autor: bodzio82
Yagr, nawe jesli Jamszoł myślał o serwie to pewnie ze u Uriela jest taki kruciec który jest zaślepiony i wystarczy zdjac zaslepke i nałozyc przewód,na bank nie myślał o rozcinaniu tego przewodu od serwa
Uriel zle skumał czacze
: 29 lip 2010, 19:39
autor: Yagr
U mnie jest inny kolektor więc nie zrobię fotek ale myślę że powinno to być podłączone w miejscu gdzie na rysunku jest korek (nr 7)...
: 29 lip 2010, 19:40
autor: Illuminati75
Taaak?
To poczytaj co
Jamszoł pisał mi na PW dzisiaj:
Jamszoł pisze:
Trójnik - szybkozłącze pneumatyczne do tekalanów
Ale , żeby takie coś kupić , trzeba znać średnicę zewnętrzną - po pierwsze węża (tekalana ) od serwa do kolektora - jeśli masz sztywny tekalan to ok - jeśli masz wężyk gietki - zbrojony (gumowy) to odpada te rozwiązanie
No i musisz znać średnicę zewnętrzną tekalana co idzie na zegar a tutaj musiał bym widzieć jakie masz złącze przy samym zegarze , bo nie do każdego da się podłączyć tekalan
Yagr ja mam tam wąż jakiś chyba w tym miejscu. Ale to już nie dzisiaj - będę znów musiał demontować patelnię
: 29 lip 2010, 20:31
autor: Jamszoł
Tak dokładnie - mówiłem o rozcięciu w pół tekalana idącego od serwa i wpiecie w to miejsce szybkozłączki trójnika od pneumatyki.
Ale jeśli tak jak yu wyżej widze , jest jakiś korek zaślepka w kolektorze to nie trzeba nic kombinować .
: 29 lip 2010, 20:58
autor: Yagr
Rzecz w tym że z urielowum silnikiem to nic nie jest pewne