Strona 2 z 2

: 02 wrz 2010, 21:32
autor: Jamszoł
Falconx pisze:Nigdy nie daje sie silikonu pod uszczelkę pod głowice
I byś się zdziwił :razz:
Do osobowych może nie ale juz do ciężarowych to i owszem - uszczelka pod głowicę jest szczelnie zapakowana we folie i jest na niej już orginalnie sylikon :mrgreen:
A tu masz , często stosowany klej do doszczelnienia pod głowicę http://www.loctite.pl/cps/rde/xchg/henk ... 00000149ZP

Kiedyś jak nie było miliona dobrych klei - stosowało się nasz polski Hermetyk

: 03 wrz 2010, 10:21
autor: Falconx
Jamszoł pisze:Do osobowych może nie ale juz do ciężarowych to i owszem - uszczelka pod głowicę jest szczelnie zapakowana we folie i jest na niej już orginalnie sylikon :mrgreen:
Nie robię ciężarówek ,natomiast widziałem uszczelke pod głowice z takim malutkim wałkiem jakby kleju ( nie wiem od czego to była uszczelka - na pewno pod głowicę ).
Mówię o smarowaniu uszczelki silikonem a nie o fabrycznie nałożonym silikonem na uszczelke :razz:
Dobrze zrobiona głowica i nie potrzeba żadnych klejów - auto kolegi jest świeże w miare wiec nie sądzę żeby były wżery w bloku miedzy cylindrami , a skoro głowica była planowana.........
Założył bym porządną uszczelkę , dla pewności nowe śruby głowicy i musi chodzić ! :mad:

: 03 wrz 2010, 16:55
autor: Przemo
planowanie głowicy w REDO w Żorach, praktycznie połowa miasta tam robi, mechanik znajomy, nie jedno auto robił mi czy ojcu i zawsze wszystko ok było

no auto nie takie stare 99 rok, przebieg ok. 200tys, ale co to ma do rzeczy, starsze auta są i jeżdżą:D

da się jakoś monitorować czy uszczelka się zużywa? sprawdzanie co jakiś czas kompresji?

: 04 wrz 2010, 20:58
autor: Jamszoł
wszystko pięknie
Pytanie , czy ktoś przy dokręcaniu głowicy nie wyciągnął gwintu w glowicy lub śrubach ?

: 10 wrz 2010, 19:57
autor: Przemo
auto dziś odebrane, miało być na wczoraj ale w jednej z części głowicy się gwint zje**bał,

auto chodzi normalnie, kopa ma znowu fajnego choćby z fabryki, choć narazie jeżdżę wolno i będę szukał przyczyn tamtej awarii

póki co uszczelka oryginalna i złożone to wszystko na specjalnym kleju

: 11 wrz 2010, 18:56
autor: karol MAŁY
A kto zakłada uszczelke głowicy na klej :shock: (co to za klej?podaj nazwe jak znasz)

: 12 wrz 2010, 09:23
autor: Przemo
nie wiem dokładnie jaki ale jest ich trochę, bp. loctite

: 12 wrz 2010, 22:04
autor: Jamszoł
Jamszoł pisze:Pytanie , czy ktoś przy dokręcaniu głowicy nie wyciągnął gwintu w glowicy lub śrubach ?
Przemo pisze:auto dziś odebrane, miało być na wczoraj ale w jednej z części głowicy się gwint zje**bał,
Pewnie to była przyczyna

: 25 wrz 2010, 11:52
autor: Majeczka1988r
A ja mam pytanie bo kolega zaczoł ze miał peknieta uszczelke i takie wyniki :11,6bar 1 cylinder, drugi 4, trzeci 4 i czwarty 11,6.

Czy to jest możliwe ze jak bedzie walnieta uszczlka to wtedy wynik kompresji bedzie inny?? w sensie ze bedzie zaniżał bary??

: 25 wrz 2010, 18:32
autor: karol MAŁY
tak

: 28 wrz 2010, 11:12
autor: Majeczka1988r
a jak mi sie nie leje z siknika i kompresja jest słbaba to... silnik do dupy!!

[ Dodano: Wto 28 Wrz, 2010 ]
Zamieszcze tego posta tutaj skoro piszemy juz o silniku:D jak nie to prosze o przeniesienie aaa

Tak... w moim silniku cylindry wykazały tekie dane jak wczesniej napisałam ale dla przpomnienia jeszcze raz podam: 11,6bar 1 cylinder, drugi 4, trzeci 4 i czwarty 11,6.
czy jesli wymieniłabym na cos takiego jak jest w linku tj. głowica po regeneracji... bedzie konieczna wymiana silnika czy to może tylko o to chodzi??
http://allegro.pl/glowica-ford-1-3-8v-c ... 38937.html

Czy ktoś miał juz taki przypadek??

: 28 wrz 2010, 20:04
autor: karol MAŁY
to jest głowica do silnika CVH a z tego co masz w avatarze to wnioskuje że ty masz OHV
więc jak możesz to napisz czy pokrywe zaworów masz szarą szeroką czy taką małą najlepiej wstaw fote silnika

: 28 wrz 2010, 20:55
autor: Majeczka1988r
ok fotka bedzie jutro:D ale chodziło mi ogolnie czy to ma jakiś wpływ:P jak wymienie to czy jak wymienie cały silnik:P

: 29 wrz 2010, 07:16
autor: karol MAŁY
Powiem to tak (żeby napić się mleka nie musisz kupować od razu całej krowy) :mrgreen: można zdjąć głowice i wtedy zobaczyć co i jak glowica do 1,3 u mnie za plotem to wydatekrzędu 100zł do tego uszczelka i robota wyjdzie mniej więcej tyle co ta głowica z alledrogo jak trzeba będzie ją robić