Strona 2 z 2
: 09 wrz 2010, 17:40
autor: Jamszoł
Illuminati75 pisze:że masa z aku albo z bloku silnika.
Wystarczy masę złapać przy śrubie od kolektora ssącego lub wydechowego
Konkretnie - szpilka kolektora -
nie z nakrętki
: 10 wrz 2010, 00:21
autor: ssn
No ok. Teraz już będę wiedział. Dzięki
Czyli do wymiany mam czujnik, który jest wkręcony w gumowy przewód. Tylko teraz gdzie go kupić?
http://ford-sklep.pl/czujnik-temperatur ... -1173.html to chyba nie ten (inne złącze), a innego dwupinowego na tej stronie nie widzę.
[ Dodano: Pią 10 Wrz, 2010 ]
Hmmm... jest tutaj, wygląda na podobny (takie samo złącze), ale to pewnie ten wkręcany w termostat od góry, skoro podpisany, że to "czujnik temp. do komputera". No i drogi dość.
http://ford.sklep.pl/pl,product,319379, ... ,ford.html
: 10 wrz 2010, 00:46
autor: WieSiu
na zegary jest raczej ten co wg Ciebie ma zla wtyczke albo taki jak zapodal Yagr
: 10 wrz 2010, 01:04
autor: ssn
To jeszcze raz.
Mam wiązkę 3 kabli. 1 kończy się tą gumową fajką i on ma sobie wisieć. Dwa pozostałe kończą się okrągłą dużą wtyczką dwupinową (identyczna jak ta od góry termostatu) i wpięta jest w czujnik wkręcony w gumowy przewód. Domyślam się, że to właśnie ten czujnik padł. Po zdjęciu wtyczki wygląda on mniej więcej tak:
http://ford.sklep.pl/pl,product,319379, ... ,ford.html ale tu jest napisane, że ten daje sygnał do kompa.
We wszystkich sklepach czujniki podające sygnał na wskaźnik mają złącze prostokątne (takie charakterystyczne z drutem zabezpieczającym), albo jeden wystający gwintowany, a ja potrzebuję ze złączem okrągłym, dwupinowym.
: 10 wrz 2010, 14:05
autor: WieSiu
dziwne że masz 2 takie same okrągłe, escorty raczej na wskaźnik mają właśnie taka prostokątna albo fajkę. W sumie fajka jak i ta prostokątna to nie ma znaczenia,bo gwint tych czujników jest taki sam,jedynie różnią się tym że ten prostokątny ma mase doprowadzona do czujnika,a ten z fajka mase bierze z obudowy o ile jest przewodząca (w rsie się zdziwiłem że obudowa nie przewodzi i musiałem dać czujnik z kostka prostokątna)