Strona 2 z 4

: 12 sty 2012, 09:13
autor: WieSiu
Gajek pisze: Nic nie napisaliście czy jest Plug&Play
WieSiu pisze:pasuje w stare miejsca
co oznacza ze jest plug&play, wiazka tez jest plug&play (najczesciej), wystarczy poprzekladac albo kompletne wiazki,albo kawalki nieciete wiazek wlozyc do zlaczy (drzwiowych i kostek przy skrzynkach). Czasem mozna miec pecha i nie bedzie pinow w skrzynce bezpiecznikow,ale to najczesciej ma miejsce jak masz auto zupelny golas.

: 12 sty 2012, 15:34
autor: Gajek
Ok. Dzięki WieSiu, za informacje. Piwko dla ciebie. Kable mam fabrycznie pociągnięte, a skrzynkę mam full opcję.
Z tym Plug&Play chodziło mi tylko czy jak usunę stary podnośnik to wystarczy włożyć "nowy" i wszystkie otwory pasują.

: 12 sty 2012, 15:50
autor: zbysio007
Gajek pisze: Z tym Plug&Play chodziło mi tylko czy jak usunę stary podnośnik to wystarczy włożyć "nowy" i wszystkie otwory pasują.
Pasują.

: 14 sty 2012, 10:38
autor: Gajek
zbysio007, teraz jestem spokojny. Dzięki.

EDIT
Możecie mi powiedzieć jaki rozmiar wiertła kupić do rozwiercenia nitów?

: 14 sty 2012, 10:45
autor: Kudłaty_EZG
Gajek pisze:Możecie mi powiedzieć jaki rozmiar wiertła kupić do rozwiercenia nitów?
ja biorę pierwsze które mi w rękę wpadnie w granicach powiedzmy 5-10

: 14 sty 2012, 11:46
autor: Jamszoł
Gajek, większe niż średnica nita - najlepiej takie , jaką ma średnicę łep od nita lub lekko większe
Wiertłem zjeżdżasz tylko łep nita - resztę wybijasz

: 14 sty 2012, 13:16
autor: Gajek
Nie mogę wyciągnąć nitów, które są przy silniczku, bo zostały one usunięte szlifierką a nie wiertarką i część nita została w środku tej gumy.

: 14 sty 2012, 14:17
autor: kris
może spróbuj to rozwiercić,bo widać że te kołnierze jeszcze to trzymają ;)

: 14 sty 2012, 14:23
autor: gregzw
Tak jak Kris pisze,rozwierć reszte nita,ja też miałem tak jak ty i u mnie bez problemu dało rade rozwiercić.

: 14 sty 2012, 15:56
autor: Gajek
O to chodzi, że się nie da rozwiercić, bo kręcą się w środku. Jak przykładam wiertło to się klinuje i obraca.

: 14 sty 2012, 16:06
autor: kris
No to jakimś szpikulcem musisz oddłubać te resztki,innego pomysłu nie mam ;)

: 14 sty 2012, 17:10
autor: Jamszoł
Gajek, nie rozwiercaj na wprost - spróbuj rozwiercać pod kontem
Obroty na max i najpierw rozpędź wiertło a potem dopiero nim rozwiercaj - delikatnie
Jak nie dasz rady to wiertło fi 2 -2,5 i wywierć otwór centralnie przez środek , później wiertło fi 3 - 3,5 , wtedy powinno na tyle się zluźnić , żeby wziąć szpikulec i wydłubać

: 14 sty 2012, 17:33
autor: Gajek
Cały czas próbuje tak jak napisaliście. Udało mi się dopiero jeden nit wyciągnąć. Muszę kupić jutro wiertło fi 2, bo złamałem. Dłubie w nich ciągle i jeden jest już blisko wyjścia. Jutro będę walczył dalej.

: 14 sty 2012, 17:44
autor: Jamszoł
Gajek, spokojnie - bez nerwacji :mrgreen:
Dasz radę

: 14 sty 2012, 17:47
autor: kris
Gajek, napij się piwa,odsapnij bo co spierniczysz i będziesz se pluł w brode :grin: