Strona 2 z 3

: 29 paź 2010, 20:01
autor: nitro
nie wiem czy jutro znajdę czas ale na następny tydzień wyciągnę swoje zegary zjadę na szrot zapytam się czy mają (z pewnością tak) i na szrocie na szybkości podłaczę zegar i sprawdzę, a jutro jeszcze luknę czy mam na pewno pin 10 ;]

dziękuje wszytkim za odpowiedź.

ps: czym się różni clx od cl ? i skorzystam jeszcze z tego wątku i zapytam się moja wskazówka od licznika strasznie się "chwieje" czyli nie pokazuje mi cały czas dokładnej prędkości tylko 30-40-30-40 i tak wkółko dopiero powyżej 80km/h ustabilizuje się i idzie tak jak powinno być czego to może być wina ??

: 29 paź 2010, 20:17
autor: Yagr
nitro pisze:moja wskazówka od licznika strasznie się "chwieje" czyli nie pokazuje mi cały czas dokładnej prędkości tylko 30-40-30-40 i tak wkółko dopiero powyżej 80km/h ustabilizuje się i idzie tak jak powinno być czego to może być wina ??
najprawdopodobniej masz nie do końca zamontowaną linkę prędkościomierza. Jest wsunieta w gniazdo zegarów ale nie do samego końca a może nawet zatrzaski jeszcze nie zaskoczyły.

: 30 paź 2010, 00:18
autor: WieSiu
nitro pisze:nie pokazuje mi cały czas dokładnej prędkości tylko 30-40-30-40 i tak wkółko dopiero powyżej 80km/h ustabilizuje się
lub tez masz zuzyta juz linke predkosciomierza. Dla testu mozesz pancerz linki wstrzyknac troszke oleju, jak sie poprawi,to linka do wymiany.

: 31 paź 2010, 16:46
autor: nitro
ufff sprawdziłem dzisiaj z tym zielonym kablem pin 10 i jest :), a co do prędkościomierza to fiuuu fiuuu dalej nic to samo olej wszczyknięty to samo, linkę wyciągnełem to samo. A mam pytanie czy jeśli jakimś cudem ten licznik jest od diesla to może być taki problem, że to będzie skakało?

: 02 lis 2010, 14:39
autor: nitro
czyli pewnie mam linkę padniętą ...

: 14 lut 2011, 21:02
autor: grzesiek
witam mam pytanie jaka cyfra powinna byc umieszczona pod obrotomierzem (1 2E 4E) w silniku 1.3 na gazniku obecnie nie mam obrotomierza i jestem na etapie wymiany a nie chce kupic zlych zegarow pozdrawiam

: 15 lut 2011, 09:00
autor: WieSiu
grzesiek, chyba 1, na pewno potrzebujesz wersji bez E. Ja kiedys probowalem do takiego jak Ty masz wlozyc obrotomierz,to niestety przy wolnych obrotach bardzo nierowna chodzila wskazowka :( pewnie jakiegos filtra brakowalo

: 15 lut 2011, 11:02
autor: cidzej
u mnie, wprawdzie w 1.4, tez dokladalem obrotek i tez wskazowka na wolnych obrotach drgała (pomimo iż silnik pracował równo) - ale u mnie na pewno nie bylo tego kondesatora przeciwzakłuceniowego montowanego na cewce zaplonowej (takie male pudeleczko z wtyczka na dwa piny). moze to tego wina byla ? nigdy nie staralem sie tego jednak ustalic, bo mi to nei przeszkadzalo

: 15 lut 2011, 11:45
autor: grzesiek
zrobilem dzis filtr wedlug schematu na tym poscie i podlaczylem zegary znajomego licznik z silnika 1.6 (2E) i niestety ale wskazowka nawet nie drgnela u niego chodzi normalnie mam nadzieje ze jak zaloze z ( 1 ) to bedzie wskazywac prawidlowo jezeli mialby ktos takie na zbyciu to prosze o informacje

: 15 lut 2011, 13:02
autor: cidzej
a masz sygnal z EDISa ? chyba z pina numer 10 czy jakos tak - powinien byc opis gdzies na forum

: 15 lut 2011, 15:22
autor: grzesiek
edisa w gazniku nie ma jest modul zaplonowy esc tak pociagnelem cala nowa wiazke do zegarow oczywiscie zalozylem tez diody i zero efektu mam nadzieje ze po podlaczeniu odpowiednich zegarow wszystko zacznie dzialac

: 15 lut 2011, 16:59
autor: cidzej
zawsze mozna kombinowac z sygnalem z alternatora (wyjscie W jak dobrze pamietam - tak jak w dieslach)

: 15 lut 2011, 23:17
autor: WieSiu
grzesiek, cidzej ma racje ze mozesz nie miec podpietego obrotomierza pod ESC. W 1.3 na gazniku tez sie spotkalem z tym ze trzeba sie wpiac w zielono/czerwony kabelek (mam nadzieje,ze sie nie myle,ale chodzi o tej jeden z ostatnich w kostce).

: 16 lut 2011, 10:16
autor: grzesiek
zgadza sie zielony kabelek byl w kostce na pinie 10 ale nie byl nigdzie podlaczony dlatego poprowadzilem nowe kable z esc do zegarow zsumowalem przez diody i zero efektu obrotek nawet nie drgnal dzis jade po zegary z (1) i zobaczymy czy to cos da

: 16 lut 2011, 16:34
autor: andkar
hmm z tego co pamiętam to nie tylko 2 diody były potrzebne ale również kondensator i opornik, (podpinało się tym dodatkowe +12V) jak podłączałem na samych diodach nie było efektu, a jak brałem tylko z jednego kabla to pokazywało połowę obrotów