Strona 2 z 3
: 29 paź 2010, 20:01
autor: nitro
nie wiem czy jutro znajdę czas ale na następny tydzień wyciągnę swoje zegary zjadę na szrot zapytam się czy mają (z pewnością tak) i na szrocie na szybkości podłaczę zegar i sprawdzę, a jutro jeszcze luknę czy mam na pewno pin 10 ;]
dziękuje wszytkim za odpowiedź.
ps: czym się różni clx od cl ? i skorzystam jeszcze z tego wątku i zapytam się moja wskazówka od licznika strasznie się "chwieje" czyli nie pokazuje mi cały czas dokładnej prędkości tylko 30-40-30-40 i tak wkółko dopiero powyżej 80km/h ustabilizuje się i idzie tak jak powinno być czego to może być wina ??
: 29 paź 2010, 20:17
autor: Yagr
nitro pisze:moja wskazówka od licznika strasznie się "chwieje" czyli nie pokazuje mi cały czas dokładnej prędkości tylko 30-40-30-40 i tak wkółko dopiero powyżej 80km/h ustabilizuje się i idzie tak jak powinno być czego to może być wina ??
najprawdopodobniej masz nie do końca zamontowaną linkę prędkościomierza. Jest wsunieta w gniazdo zegarów ale nie do samego końca a może nawet zatrzaski jeszcze nie zaskoczyły.
: 30 paź 2010, 00:18
autor: WieSiu
nitro pisze:nie pokazuje mi cały czas dokładnej prędkości tylko 30-40-30-40 i tak wkółko dopiero powyżej 80km/h ustabilizuje się
lub tez masz zuzyta juz linke predkosciomierza. Dla testu mozesz pancerz linki wstrzyknac troszke oleju, jak sie poprawi,to linka do wymiany.
: 31 paź 2010, 16:46
autor: nitro
ufff sprawdziłem dzisiaj z tym zielonym kablem pin 10 i jest

, a co do prędkościomierza to fiuuu fiuuu dalej nic to samo olej wszczyknięty to samo, linkę wyciągnełem to samo. A mam pytanie czy jeśli jakimś cudem ten licznik jest od diesla to może być taki problem, że to będzie skakało?
: 02 lis 2010, 14:39
autor: nitro
czyli pewnie mam linkę padniętą ...
: 14 lut 2011, 21:02
autor: grzesiek
witam mam pytanie jaka cyfra powinna byc umieszczona pod obrotomierzem (1 2E 4E) w silniku 1.3 na gazniku obecnie nie mam obrotomierza i jestem na etapie wymiany a nie chce kupic zlych zegarow pozdrawiam
: 15 lut 2011, 09:00
autor: WieSiu
grzesiek, chyba 1, na pewno potrzebujesz wersji bez E. Ja kiedys probowalem do takiego jak Ty masz wlozyc obrotomierz,to niestety przy wolnych obrotach bardzo nierowna chodzila wskazowka

pewnie jakiegos filtra brakowalo
: 15 lut 2011, 11:02
autor: cidzej
u mnie, wprawdzie w 1.4, tez dokladalem obrotek i tez wskazowka na wolnych obrotach drgała (pomimo iż silnik pracował równo) - ale u mnie na pewno nie bylo tego kondesatora przeciwzakłuceniowego montowanego na cewce zaplonowej (takie male pudeleczko z wtyczka na dwa piny). moze to tego wina byla ? nigdy nie staralem sie tego jednak ustalic, bo mi to nei przeszkadzalo
: 15 lut 2011, 11:45
autor: grzesiek
zrobilem dzis filtr wedlug schematu na tym poscie i podlaczylem zegary znajomego licznik z silnika 1.6 (2E) i niestety ale wskazowka nawet nie drgnela u niego chodzi normalnie mam nadzieje ze jak zaloze z ( 1 ) to bedzie wskazywac prawidlowo jezeli mialby ktos takie na zbyciu to prosze o informacje
: 15 lut 2011, 13:02
autor: cidzej
a masz sygnal z EDISa ? chyba z pina numer 10 czy jakos tak - powinien byc opis gdzies na forum
: 15 lut 2011, 15:22
autor: grzesiek
edisa w gazniku nie ma jest modul zaplonowy esc tak pociagnelem cala nowa wiazke do zegarow oczywiscie zalozylem tez diody i zero efektu mam nadzieje ze po podlaczeniu odpowiednich zegarow wszystko zacznie dzialac
: 15 lut 2011, 16:59
autor: cidzej
zawsze mozna kombinowac z sygnalem z alternatora (wyjscie W jak dobrze pamietam - tak jak w dieslach)
: 15 lut 2011, 23:17
autor: WieSiu
grzesiek, cidzej ma racje ze mozesz nie miec podpietego obrotomierza pod ESC. W 1.3 na gazniku tez sie spotkalem z tym ze trzeba sie wpiac w zielono/czerwony kabelek (mam nadzieje,ze sie nie myle,ale chodzi o tej jeden z ostatnich w kostce).
: 16 lut 2011, 10:16
autor: grzesiek
zgadza sie zielony kabelek byl w kostce na pinie 10 ale nie byl nigdzie podlaczony dlatego poprowadzilem nowe kable z esc do zegarow zsumowalem przez diody i zero efektu obrotek nawet nie drgnal dzis jade po zegary z (1) i zobaczymy czy to cos da
: 16 lut 2011, 16:34
autor: andkar
hmm z tego co pamiętam to nie tylko 2 diody były potrzebne ale również kondensator i opornik, (podpinało się tym dodatkowe +12V) jak podłączałem na samych diodach nie było efektu, a jak brałem tylko z jednego kabla to pokazywało połowę obrotów