Strona 2 z 2

: 30 lis 2010, 10:16
autor: Jamszoł
jakobs72, zaizoluj ten przewód

: 30 lis 2010, 11:49
autor: WieSiu
jakobs72 pisze:ale na izolacji są widoczne pęknięcia tak że widać główną żyłę.
nie sluchaj jamszola, wymien :D pewnie popekal gdzieniegdzie tak jakbys nacial w koło norzykiem,jesli tak to standard w fordach i tylko ciesz sie ze masz diesla,bo tam malo kabelkow jak cos :D (i nie bedzie szarpie i muli nawet z uszkodzonymi kablami). Jak izolacja peknieta, czesto i miedz w nienajlepszym stanie,dlatego tylko wymiana, zwlaszcza ze dlugi i trudny odcinego to nie jest

: 30 lis 2010, 13:20
autor: Jamszoł
Dobra :mrgreen: WieSiu, ma rację :mrgreen:
Przewód nowy i dobrze by było gdyby był puszczony w peszlu - peszelu / czyjak go tam zwią :mrgreen:

: 30 lis 2010, 19:57
autor: jakobs72
WieSiu pisze:pewnie popekal gdzieniegdzie tak jakbys nacial w koło norzykiem
Dokładnie tak jest
Jamszoł pisze:dobrze by było gdyby był puszczony w peszlu
Ten mój przewodzik ma orginalny peszel w miejscu przejścia kabla koło termostatu :)

: 01 gru 2010, 00:16
autor: WieSiu
jakobs72 pisze:Ten mój przewodzik ma orginalny peszel w miejscu przejścia kabla koło termostatu
a najlepsze jest to,ze czesto w tych peszlach izolacja wyglada gorzej jak poza nimi :D Ach te fordy....