
Podłużnice tył, gdzie kupić jeśli da?, najlepiej woj.łódzkie
Moderator: Moderatorzy
- 
				kris
Raczej to tak wychodzi, chociaż niejedni dawali to właśnie zamiast podłużnic, a samych podłużnic to chyba nie ma, a co do ASO to wątpię czy będą mieli, elementów podłogi też nie mająkris2629 pisze:Andrzej,to nie są podłużnice tylko nakładki na stare,naspawuje się je na stare,lukałem już ten temat bo sam szukam
 orientowałem się to mogli ściągnąć ale tylko środkową część
 orientowałem się to mogli ściągnąć ale tylko środkową część  w cenie jedyne ponad 1000zł
 w cenie jedyne ponad 1000zł- 
				matek10912
ja mialem podobna sytuacje miesiac temu. do tego nie potrzeba duzych zdolnosci  wystarczy dobra spawarka,młotek i najlepiej podnosnik. mlotkiem stluc resztki podłużnic oczyscic, wspawac nowe-moga byc profile. w moim przypadku blacha 2mm. ogolnie czas spawania do 6 godzin i smieszne koszta bo az 150zl
  wystarczy dobra spawarka,młotek i najlepiej podnosnik. mlotkiem stluc resztki podłużnic oczyscic, wspawac nowe-moga byc profile. w moim przypadku blacha 2mm. ogolnie czas spawania do 6 godzin i smieszne koszta bo az 150zl  roznica jest odczuwalna, zreszta sam sie przekonasz
  roznica jest odczuwalna, zreszta sam sie przekonasz
			
			
									
									
						 wystarczy dobra spawarka,młotek i najlepiej podnosnik. mlotkiem stluc resztki podłużnic oczyscic, wspawac nowe-moga byc profile. w moim przypadku blacha 2mm. ogolnie czas spawania do 6 godzin i smieszne koszta bo az 150zl
  wystarczy dobra spawarka,młotek i najlepiej podnosnik. mlotkiem stluc resztki podłużnic oczyscic, wspawac nowe-moga byc profile. w moim przypadku blacha 2mm. ogolnie czas spawania do 6 godzin i smieszne koszta bo az 150zl  roznica jest odczuwalna, zreszta sam sie przekonasz
  roznica jest odczuwalna, zreszta sam sie przekonasz- WieSiu
- Posty: 23672
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
jakobs72, zastososwane zostaly nowe podluznice od malucha  Bardzo dobrze zakonserowane i odpowiednio przerobione pod escorta
 Bardzo dobrze zakonserowane i odpowiednio przerobione pod escorta 
			
			
									
									 Bardzo dobrze zakonserowane i odpowiednio przerobione pod escorta
 Bardzo dobrze zakonserowane i odpowiednio przerobione pod escorta 
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
						Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- 
				Majeczka1988r
Ten link powinnam zamieścić w innym miejscu ale z uwagi na temat   myślę,że róenież będzie pasował
  myślę,że róenież będzie pasował
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-wyp ... amochodzie
[ Dodano: Wto 14 Gru, 2010 ]
znalazłam jeszcze takiego linka z opisem tych rzeczy.... może sie przyda
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=70440
A tak na marginesie czy te podłużnice to pod progami są?? gdzie one sie znajduja??
			
			
									
									
						 myślę,że róenież będzie pasował
  myślę,że róenież będzie pasowałhttp://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-wyp ... amochodzie
[ Dodano: Wto 14 Gru, 2010 ]
znalazłam jeszcze takiego linka z opisem tych rzeczy.... może sie przyda
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=70440
A tak na marginesie czy te podłużnice to pod progami są?? gdzie one sie znajduja??
- 
				mateusz_175
- Posty: 978
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
- Lokalizacja: Wiązownica
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.ph ... c&start=75
Majeczka1988r. w temacie Dzika, w linku który wkleiłem widać podłużnice. W połowie tematu, zakonserwowane na czarno, widać troszke kawałek koła tam. Ten czarny element to podłużnica
			
			
									
									
						Majeczka1988r. w temacie Dzika, w linku który wkleiłem widać podłużnice. W połowie tematu, zakonserwowane na czarno, widać troszke kawałek koła tam. Ten czarny element to podłużnica

- Jamszoł
- Posty: 22193
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
A tak wyglądają lekko zjedzone 
Przepraszam za jakość - znalezione w necie
			
							
Przepraszam za jakość - znalezione w necie
- Załączniki
- 
			
		
				- images1.jpg (6.56 KiB) Przejrzano 9748 razy
 
- 
			
		
				- images2.jpg (2.85 KiB) Przejrzano 9748 razy
 
- 
			
		
				- images3.jpg (6.3 KiB) Przejrzano 9748 razy
 
					Ostatnio zmieniony 14 gru 2010, 17:39 przez Jamszoł, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
						- Yagr
- Posty: 14681
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
jak?Jamszoł pisze:A tak wyglądają lekko zjedzone

Jurek, chyba żartujesz - to co pokazałeś to podłuznice niemal "sztuka nówka" ledwie przyprószone rudą
 poniżej masz przykład jak nie powinny wyglądac podłuznice
 poniżej masz przykład jak nie powinny wyglądac podłuznice 
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
						ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- 
				Jastrzab_1_8D_92
- 
				Majeczka1988r
- 
				Jastrzab_1_8D_92
Podłużnice w moim przypadku  zostały wymienione kompletnie na inne z dawcy...., zostały wzmocnione dodatkowo ceownikiem od wewnątrz ( ścianka ceownika ok 3 mm) Przy okazji zostały wymienione gumy tylnej belki. Rezultat : auto prowadzi się zupełnie inaczej , jest znacznie sztywniejsze, inaczej "wybiera" dziury ...(nie są odczuwalne) , brak " niepokojących" dźwięków. Tylne podłużnice niestety , ale to słabe ogniwo escorta..., ale każdemu kto chce dalej jeździć tym autem proponuję sprawdzić ich stan jeśli tego jeszcze nie robił. Nie mam zamiaru nikogo namawiać , ani straszyć..., porostu ..., po wyjęciu moich jak zobaczyłem na czym trzymała się tylna belka ..., to okazało się że to tylko małe skrawki blachy, której jeszcze rdza nie zjadła.
Szukałem także podłużnic na stronach www, jako nowego elementu, znalazłem kilka : od serwisów aukcyjnych ... do sklepów www , osobiście nie weryfikowałem jakości i grubości blach więc się nie wypowiadam na ich temat, przynajmniej w woj. łódzkim niczego nie znalazłem. Co d cen podłużnic to za nowe trzeba zapłacić w przedziale 200-260 zł za sztukę + ewentualna przesyłka (informacja na dzień dzisiejszy). Z informacji jakie uzyskałem w odpowiedziach w tym temacie,wynika ze niektóre nowe podłużnice to tylko nakładki z cieniutkiej blechy na stare, zapraszam do prześledzenia całego tematu.
Dziękuje za udzielone podpowiedzi i rady w tym temacie .
Jastrząb
			
			
									
									
						Szukałem także podłużnic na stronach www, jako nowego elementu, znalazłem kilka : od serwisów aukcyjnych ... do sklepów www , osobiście nie weryfikowałem jakości i grubości blach więc się nie wypowiadam na ich temat, przynajmniej w woj. łódzkim niczego nie znalazłem. Co d cen podłużnic to za nowe trzeba zapłacić w przedziale 200-260 zł za sztukę + ewentualna przesyłka (informacja na dzień dzisiejszy). Z informacji jakie uzyskałem w odpowiedziach w tym temacie,wynika ze niektóre nowe podłużnice to tylko nakładki z cieniutkiej blechy na stare, zapraszam do prześledzenia całego tematu.
Dziękuje za udzielone podpowiedzi i rady w tym temacie .
Jastrząb
- 
				Jastrzab_1_8D_92
Łączna suma z "mazidłami" do konserwacji ( w środku i na zewnątrz) podłużnic to 600 zł. Dodam jeszcze ze w moim przypadku doszło także  do wymiany fragmentów progów wewnętrznych do których montowana jest podłużnica/ce. Jest to koszt materiałów i robocizny wymiany podłużnic, malowanie w własnym zakresie. Koszty gum tylnej belki i płynu hamulcowego ( nie duże względem reszty) to inny rozdział ...., całość to w moim przypadku to koszt 700zł 
Jastrząb
			
			
									
									
						Jastrząb
 
				



