Strona 2 z 4
: 05 gru 2010, 19:21
autor: andkar
tutaj masz:
http://ford-sklep.pl/polcar-m-79.html tylko te podłużnice niestety są robione z cieniutkiej blachy w porównaniu do oryginału, z tego co pamiętam to gdy koledzy je porównywali, to w tej części podłużnicy w kształcie "u" blacha zamiennika to 1mm a oryginał ma ze 3

: 05 gru 2010, 19:24
autor: kris
Andrzej,to nie są podłużnice tylko nakładki na stare,naspawuje się je na stare,lukałem już ten temat bo sam szukam

: 05 gru 2010, 19:37
autor: andkar
kris2629 pisze:Andrzej,to nie są podłużnice tylko nakładki na stare,naspawuje się je na stare,lukałem już ten temat bo sam szukam

Raczej to tak wychodzi, chociaż niejedni dawali to właśnie zamiast podłużnic, a samych podłużnic to chyba nie ma, a co do ASO to wątpię czy będą mieli, elementów podłogi też nie mają

orientowałem się to mogli ściągnąć ale tylko środkową część

w cenie jedyne ponad 1000zł
: 13 gru 2010, 18:05
autor: matek10912
ja mialem podobna sytuacje miesiac temu. do tego nie potrzeba duzych zdolnosci

wystarczy dobra spawarka,młotek i najlepiej podnosnik. mlotkiem stluc resztki podłużnic oczyscic, wspawac nowe-moga byc profile. w moim przypadku blacha 2mm. ogolnie czas spawania do 6 godzin i smieszne koszta bo az 150zl

roznica jest odczuwalna, zreszta sam sie przekonasz
: 14 gru 2010, 08:57
autor: WieSiu
jakobs72, zastososwane zostaly nowe podluznice od malucha

Bardzo dobrze zakonserowane i odpowiednio przerobione pod escorta

: 14 gru 2010, 10:31
autor: Majeczka1988r
Ten link powinnam zamieścić w innym miejscu ale z uwagi na temat

myślę,że róenież będzie pasował
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-wyp ... amochodzie
[ Dodano: Wto 14 Gru, 2010 ]
znalazłam jeszcze takiego linka z opisem tych rzeczy.... może sie przyda
http://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=70440
A tak na marginesie czy te podłużnice to pod progami są?? gdzie one sie znajduja??
: 14 gru 2010, 11:10
autor: Yagr
Majeczka1988r, masz rację co do pierwszego linku - powinien być w "Uśmiechnij się"

: 14 gru 2010, 17:24
autor: mateusz_175
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.ph ... c&start=75
Majeczka1988r. w temacie Dzika, w linku który wkleiłem widać podłużnice. W połowie tematu, zakonserwowane na czarno, widać troszke kawałek koła tam. Ten czarny element to podłużnica

: 14 gru 2010, 17:38
autor: Jamszoł
A tak wyglądają lekko zjedzone

Przepraszam za jakość - znalezione w necie
: 14 gru 2010, 17:38
autor: Yagr
Jamszoł pisze:A tak wyglądają lekko zjedzone

jak?
Jurek, chyba żartujesz - to co pokazałeś to podłuznice niemal "sztuka nówka" ledwie przyprószone rudą

poniżej masz przykład jak nie powinny wyglądac podłuznice

: 14 gru 2010, 23:22
autor: Jastrzab_1_8D_92
faktycznie podłużnica z elegancką korozja , z daleka poznałem ze to escort

, ale widzę na zdjęciu ze amorek prawie nówka ,znaczy się że koledze się powodzi

A bardziej poważnie to juz czas na nie(podłużnice) , bo autko może stać się "nadsterowne " i wybierać drogę za Ciebie .
Jastrząb
: 15 gru 2010, 09:15
autor: Majeczka1988r
Jurek, chyba żartujesz - to co pokazałeś to podłuznice niemal "sztuka nówka" ledwie przyprószone rudą poniżej masz przykład jak nie powinny wyglądac podłuznice
O lol

A to z taka dziura da sie jeszcze jeździc;)
: 28 gru 2010, 00:02
autor: Jastrzab_1_8D_92
Podłużnice w moim przypadku zostały wymienione kompletnie na inne z dawcy...., zostały wzmocnione dodatkowo ceownikiem od wewnątrz ( ścianka ceownika ok 3 mm) Przy okazji zostały wymienione gumy tylnej belki. Rezultat : auto prowadzi się zupełnie inaczej , jest znacznie sztywniejsze, inaczej "wybiera" dziury ...(nie są odczuwalne) , brak " niepokojących" dźwięków. Tylne podłużnice niestety , ale to słabe ogniwo escorta..., ale każdemu kto chce dalej jeździć tym autem proponuję sprawdzić ich stan jeśli tego jeszcze nie robił. Nie mam zamiaru nikogo namawiać , ani straszyć..., porostu ..., po wyjęciu moich jak zobaczyłem na czym trzymała się tylna belka ..., to okazało się że to tylko małe skrawki blachy, której jeszcze rdza nie zjadła.
Szukałem także podłużnic na stronach www, jako nowego elementu, znalazłem kilka : od serwisów aukcyjnych ... do sklepów www , osobiście nie weryfikowałem jakości i grubości blach więc się nie wypowiadam na ich temat, przynajmniej w woj. łódzkim niczego nie znalazłem. Co d cen podłużnic to za nowe trzeba zapłacić w przedziale 200-260 zł za sztukę + ewentualna przesyłka (informacja na dzień dzisiejszy). Z informacji jakie uzyskałem w odpowiedziach w tym temacie,wynika ze niektóre nowe podłużnice to tylko nakładki z cieniutkiej blechy na stare, zapraszam do prześledzenia całego tematu.
Dziękuje za udzielone podpowiedzi i rady w tym temacie .
Jastrząb
: 28 gru 2010, 00:07
autor: S3ci0r
ile zapłaciłeś za całą operację, kupno części i ich montażu?
: 28 gru 2010, 00:36
autor: Jastrzab_1_8D_92
Łączna suma z "mazidłami" do konserwacji ( w środku i na zewnątrz) podłużnic to 600 zł. Dodam jeszcze ze w moim przypadku doszło także do wymiany fragmentów progów wewnętrznych do których montowana jest podłużnica/ce. Jest to koszt materiałów i robocizny wymiany podłużnic, malowanie w własnym zakresie. Koszty gum tylnej belki i płynu hamulcowego ( nie duże względem reszty) to inny rozdział ...., całość to w moim przypadku to koszt 700zł
Jastrząb