Strona 2 z 6

: 23 gru 2010, 20:40
autor: cidzej
z tego co mi sie udalo ustalic to jedno ib5 nierowne drugiemu i podobnie z mtx. stwierdzenie, ze mtx ma krótsze przelozenia jest bez sensu bo to nie typ skrzyni to determinuje tylko konretnie jakie przelozenie jest zastosowane w posiadanym egzemplarzu

: 23 gru 2010, 21:09
autor: Yagr
Dokładnie - zgadzam się z cidzejem, przeykład najprostrzy z mozliwych: skrzynka BC-05 była i w 1,8 105KM i w dieslu bez turbiny a nie znaczy to wcale że są identyczne ;) Oznacza to tylko że są w takiej samej obudowie ;)

: 23 gru 2010, 22:21
autor: kupiec
cidzej pisze:ib5 nierowne drugiemu i podobnie z mtx
Yagr pisze:skrzynka BC-05 była i w 1,8 105KM i w dieslu bez turbiny a nie znaczy to wcale że są identyczne
fakt, MTX w moim dieslu nie jest taki jak w RS, pytałem gościa od skrzyń i powiedział że to nie te same skrzynie :) można je założyć ale to nie to samo ;)

: 25 gru 2010, 20:43
autor: Tigerbart
dlatego zakładają dieselowskie MTXy do wyścigów na 1/4 mili ;)

: 27 gru 2010, 08:53
autor: WieSiu
Tigerbart pisze:dlatego zakładają dieselowskie MTXy do wyścigów na 1/4 mili ;)
przeciez skrzynia z TD ma dluzsze przelozenia !!! ??? Nizsze obroty silnika,wiekszy moment obrotowy i dluzsze przelozenia. RS ma najkrotsza skrzynie z Escortowych MTXow

: 27 gru 2010, 17:21
autor: Tigerbart
Wiesiu to nie jest mój wymysł, może dla momentu je wkładają

: 08 lut 2011, 20:55
autor: Mateo
Witam, odgrzebię trochę kotleta. Nie znalazłem nic co mogło by mi pomóc na forum więc podpinam się pod temat.
A mianowicie sprawa ma się tak, że posiadam MK7 1.4 CVH no i po przemyśleniach doszedłem do wniosku, iż wybór padnie na 2.0 z MDO. Tylko nie mam zielonego pojęcia co muszę wymienić przy swapie, gdyż nie widziałem aby ktoś swapował CVH na 2.0Zetec. Prosił bym osoby które mają pojęcie w temacie opisały mi co muszę wymienić (raczej wszystko), co muszę kupić od Mondeo, a co od np. Essa 1.8. Pytam, iż nie chciał bym aby w trakcie prac wyszły jakiś kwiatki typu: tego nie ma , to nie pasuje.
Za wszystkie odpowiedzi serdeczne dzięki. Gdybym czegoś nie rozumiał będę pytał na bieżąco.
Pozdrawiam Mateusz. :mrgreen:

: 08 lut 2011, 21:21
autor: Yagr
Mateo, tigerbart wkładał do swojego 2.0 z mondka to do niego uderzaj.

: 08 lut 2011, 21:45
autor: Mateo
Zrobię jak karzesz :mrgreen:

: 09 lut 2011, 22:36
autor: Tigerbart
Tyle, że ja wrzuciłem BlackTopa, a kolega chce silvera.

: 21 maja 2011, 21:53
autor: KULEK
Trochę odświeżę temat.

Konkretnie chodzi mi o komputer od silnika 2.0 z mondeo.
Jak wiadomo są komputery z immo i bez .

Czy ktoś mógłby napisać jakie ma oznaczenia komp z immo i bez immo ??

I czy jest różnica z jakiego rocznika jest komputer znaczy się czy z mk1 czy mk2 mondeo??

: 21 maja 2011, 22:32
autor: Tigerbart
w 97r była zmiana na blacktop wiec musi byc przed tym "wydarzeniem". Pierwsze 2 lata produkcji MkII tez mialy silvery.

Immo można zdjąć.

: 22 maja 2011, 21:28
autor: srvrserver
kompy bez immo sa tylko trzy i maja oznaczenia:

DEEP
93BB12A650EF
DESK
93BB12A650ED
DEWY
93BB12A650EE

gdybys potrzebowal to mam takiego kompa oraz walki z mondeo 2.0

: 26 maja 2011, 22:50
autor: KULEK
Ze względu na to że zdecydowałem się na swap 2.0 mam jeszcze pytanie odnośnie
kolektora ssącego wraz z przepustnicą od mondeo.
Czy będzie jakaś różnica czy zostawić kolektor z mojego 1.6 :) i tylko dać przepustnice od mondeo??

: 27 maja 2011, 10:17
autor: srvrserver
na kolektorze od mondeo jest nabite 1.8/2.0 wiec podejrzewam ze to nie to samo co 1.6