Strona 2 z 2
: 31 sty 2011, 14:17
autor: tomi
kupno silnika 2.3 nieprzegrzanego , to koszt. Kupic sesnowna glowice od rsa , nikle.
A prawda taka ze wole 165 koni z turbo z 2.0 niz 2.3 z glowica rs i 180 koni.. No i jedno co wiem ze jak swap to tylko na inny silnik z turbo.
: 31 sty 2011, 19:16
autor: esRS
Jeden lubi córkę, drugi lubi matkę, a ja pogrzebie z tym wałkiem i turbo, mimo tego że koszt dużo zawsze lubiłem ten dźwięk, zaczynam od jutra poszukiwania części
: 31 sty 2011, 23:00
autor: Jamszoł
Tigerbart pisze: i niepowtarzalny dżwięk.
Tak dźwięk jest zarąbiasty u mnie jest dokładnie taki sam
Ale 1,8 w Esie też jest OK
: 31 sty 2011, 23:11
autor: tomi
no jak znasz sie dobrze to 4-5 tys sie zmiescisz(moze) a jak nie to tak kolo 10 szykowac mozesz.
: 01 lut 2011, 23:38
autor: Tigerbart
Jamszoł pisze:Ale 1,8 w Esie też jest OK
Jest jednak różnica. W 1.8 musiałbym zmienić baranka na 4-2-1 albo 4-1 aby uzyskac podobny dżwięk.
: 02 lut 2011, 19:22
autor: gregzw
Tigerbart pisze:Jamszoł pisze:Ale 1,8 w Esie też jest OK
Jest jednak różnica. W 1.8 musiałbym zmienić baranka na 4-2-1 albo 4-1 aby uzyskac podobny dżwięk.
Wszystko idzie przerobić,nie ma rzeczy niemożliwych.
: 02 lut 2011, 21:01
autor: esRS
Dużo kasy i czasu i można wyczarować wszystko, mam wątpliwości między swapem a turbo, bo jednak swap wyjdzie taniej niż turbo.. myślę co wykombinować
: 02 lut 2011, 21:51
autor: tomi
nie dosc ze wyjdzie taniej , to lepiej , pewniej , bo jaki zapas ma ten 1.4 to nie wiem . ZAraz bedzie trzeba zmieniac wtryski , regulator cisnienia paliwa. Albo sie polozy w krotkim czasie glowica lub tlok wyjdzie dachem.
szczegolnie ze ceny silnikow nie sa takie kosmiczne.